Ela Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Hallo, we hebben en Pioneer DBR S120NL. Dat is een oude Receiver....maar ik will deze updaten. Wat moet ik doen? Waar vind ik een update, hoe doe ik de update? Hartelijk bedankt! Ela
clemens2 Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Ik ben bang dat je deze het beste bij het afval kunt zetten. Updates zijn er niet van. En zelf als er in het menu een mogelijkheid van fastscan in zit dan zal deze waarschijnlijk niet meer werken. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Deze is al jaren geleden door Canal Digitaal uitgefaseerd. Van gecertificeerde ontvanger naar prul... Was een MediaGuard 1 ontvanger. Met de komst van Seca 2 en later Seca 3 (Nagra). Is hij waardeloos geworden...
Ela Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Geplaatst: 30 september 2013 Bedankt bij iederen zo we moeten en nieuwe kopen
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Ach zie het zo: Je hebt er jaren plezier aan gehad.. Electronica heeft gemiddeld een levensduur van 3 jaar (wat het langer meegaat is mazzel). En wees eerlijk.. Ze worden steeds goedkoper en kunnen steeds meer.. Je hebt voor 150 Euro een hele leuke nieuwe met mogelijkheden die je goede ouwe Pioneer doet verbleken...
Sverige Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Electronica heeft gemiddeld een levensduur van 3 jaar (wat het langer meegaat is mazzel). . Dat meen je toch niet echt Ik ga er wel vanuit dat apparaten minimaal 10 jaar prima moeten werken... en voor sommige dingen vind ik dat zelfs nog veel te snel. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Psychosammie Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 (aangepast) Maar hij werkt toch ook nog! Je hebt er alleen door de vooruitgang geen f*ck meer aan. Ik begrijp dat je thuis nog met een 1200 baud inbelmodem en een PC-XT 4 Mhz op windows 3.11 aan het internetten bent? 1 oktober 2013 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sverige Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 (aangepast) Haha... nee, ik heb mijn 3.25 MHz (in de turbo stand) pc die op windows 3.10 werkte na 11 jaar trouwe dienst vervangen door een computer die op win 98 werkte... Ik had hem net geen 10 jaar als hoofdcomputer in gebruik, maar gebruik hem soms nu nog als ik iets moet scannen, omdat ik anders met mijn laptop naar boven toe moet. Die computer heb ik dan weer vervangen door mijn huidige computer die ik in januari 2007 kocht. en ik heb nog helemaal geen plannen om die weg te doen. Dat inbelmodem heeft meer dan 10 jaar trouwe dienst geleverd... nu 'huur' je het modem samen met je internet abo... Hun zeggen dat je het in 'leent' maar dat zal welk in de maandprijs verwerkt zitten... je krijgt niets gratis. Ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen! 1 oktober 2013 aangepast door Sverige - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Helaas Sverige.. Consumentenelectronica heeft een materiele levensduur van 3 jaar. Daarna (vaak al eerder) geen support, geen onderdelen.. Let wel: voor duurder wit/bruin-goed geldt vaak 5 tot 10 jaar.. Wist je trouwens dat het meest betrouwbare apparaat in huis de koelkast is?? Gemiddelde levensduur tussen de 10 en 15 jaar met uitschieters naar 35 jaar! Fabrikanten maken een model. Deze fabriek maak een x-aantal stuks. Houdt een voorraadje aan van 2% aan losse onderdelen waarvan ze verwachten!! dat ze sneller stukgaan (weten ze al van te voren). Al naar gelang hoe goed het item verkoopt is die voorraad langzamer of sneller op... Wat niet wil zeggen dat de uitzondering de regel bevestigt dat een brak merk apparaat niet tig jaar mee kan gaan Mijn oude AudioSonic TV'tje bijvoorbeeld..
Gerard 76 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Je kunt via canaldigitaal ook een decoder krijgen. Misschien wel gratis. Je zult hiervoor wel je abo met een of twee jaar moeten verlengen. Wil je dat?
Sverige Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Dat valt me dik tegen, Mimisiku. Mijn koelkast en diepvriezer, allebei Electrolux zijn 22 jaar oud nu... Mijn mixer en strijkijzer uit de ČSSR van bijna 30 jaar oud doen het ook nig prima... haha.... wat kunnen we nog veel leren van het oude oost europa. maar 3 jaar is toch wel heel erg snel hoor..... is de wereld zo snel achteruit gegaan.... Maar om erug on topic te gaan... al mijn sat receivers hebben het tot nu toe ook minimaal 8 tot 10 jaar gedaan... dus als je een beetje een goede uitkoest denk ik dat je er weer jarenlang kijkplezier mee hebt. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Voor een deel kan ik met je meegaan. heb mijn Dreambox 7000 en IDDigital ook nog... Ze werken prima...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen