Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten

Het moet niet gekker worden, ik kreeg vanavond een telefoontje van CD,waarin me werd gevraagd of ik vorige week een aanvulling van Foxs voetbal internationaal had genomen,wat ik beaamde.

De jonge  dame vroeg mij of ik een gecertiviseerde ontvanger had, mijn  antwoord was nee.

daarop vertelde ze mij dat dan de betreffende zender niet zou kunnen ontvangen,want Foxs had deze mogelijkheid niet toegestaan.

 

Dat had ze enkele uren geleden doorgekregen,mijn antwoord was dat ze  dan de aanvulling kon terugdraaien,maar dat kon niet want dan moest ik een ander nummer bellen.

Dat heb ik gedaan en ik moet je vertellen ik was laaiend.....

Deze jonge dame die ik aan de lijn kreeg kende het verhaal wat ik vertelde niet,en vroeg of ik op dit moment beeld had op de betreffende zender,en ja ik had normaal beeld,dan zou het wel meevallen werd mij verteld,ik heb meteen aangegeven als dat verhaal klopt dat mijn abbo alles in een film1 en foxs sport meteen opgezegd zou worden.

 

Verder gaf ze aan dat ze de dreambox niet ondersteunde en dat daar het verhaal wel vandaan zou komen,waarop ik antwoordde dat ik mijn DM8000 niet op de schrot hoop zou gooien om een gecertifceerde ontvanger daarvoor in de plaats te zetten,want er hing een mooi aanbod aan vast tegen een sterk gereduceerde prijs kon ik dan een ontvanger van CD nemen.

pfffffffff ik ben er nog kwaad over.

 

:mad:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch heb ook ik het idee dat komend jaar de zaak nog veel verder dichtgetimmerd gaat worden.

Veel verder dan dat we ooit zouden vermoeden.

Mede omdat partijen als bijvoorbeeld Fox dat eisen van de distributeurs,zoals CD of UPC/Ziggo.

We konden nog wel eens flink aan de hobby mogen gaan met onze fijne linuxdecoders

willen we nog beeld houden met de kaartjes.

 

Dit baseer ik nergens op,alleen heb ik dat vermoeden gewoon...

Die vrijheid van hardwarekeuze is de toeleveranciers een doorn in 't oog.

 

Ongebreideld reclame skippen,opnemen,en dan nog niet te praten van 't delen van je kaart

met de boxjes elders in huis.

Dit laatste is al wat lastiger,maar nog steeds enigszins haalbaar.

 

Ik zorg er iig voor dat ik er tegen die tijd direkt vanaf kan,

en nergens meer aan vast zit.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste maanden is inderdaad veel gaande bij CDS in vergelijking met hoe 

sloom CDS vroegen was met zender wisselingen.

 

Toevallig is ook FOX een paar maanden in nederland en zo te horen

schrijven ze CDS de wet voor.

 

Ik krijg het vermoeden dat alleen nog de naam van CDS bestaat.

 

mbt dichttimmeren zover ik weet is sky duitsland nog softcam te ontvangen ,zal

dus wel meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

"of ik een gecertiviseerde ontvanger had"

En waarom niet gewoon "Ja" geantwoord ?

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal niet zo hard lopen denk ik.

Zolang zij het op basis van een card doen zullen we externe boxen kunnen gebruiken.

 

we hebben hier gewoon te maken met een richting verkeer.

Triax 110cm met TRIAX Multifeed, 2x single ALPS LNB, 2x Twin ALPS LNB, VU+ Ultimo, TF7710HDPVR zilver ontvanger overleden/reparatie.
ASTRA1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, de reacties op dit bericht zijn allemaal speculaties. Waar het werkelijk om gaat is dat het een chaos is bij Canaldigitaal en dat de ene niet weet waar de andere mee bezig is.


Het meest belachelijke is natuurlijk die eerste dame die kwam vertellen dat je met een niet gecertificeerde ontvanger de aanvulling van Fox-voetbal niet kon ontvangen.


Ten eerste kan dat voorlopig helemaal niet en ten tweede is het niet waar want topicstarter kon deze zender gewoon bekijken.

 

Dat je dan een ander nummer zou moeten bellen kan natuurlijk niet want dan ga je een abonnement wat je pas hebt afgesloten opzeggen en dat kan niet binnen een jaar.


Ik zou de naam van die trut hebben gevraagd en gezegd hebben dat ik een klacht bij haar baas ga indienen over de gang van zaken bij canalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je uiteindelijk niks gaat bereiken, simpelweg omdat de "helpdesk" van CD volgens mij gewoon wordt uitbesteed aan call centres met nitwits die goed kunnen babbelen.

Zou het niet?   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou dus kunnen betekenen dat menige abonnee binnen 8 dagen fors in de buidel moet tasten om dit abonnement te kunnen zien? :huh:

Bizar. Dat wordt hommeles.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eerst 8 oktober maar eens afwachten voordat we op de zaken vooruitlopen.

 

Je kunt die Rupert het beste met zijn allen te grazen nemen door géén abonnement af te sluiten op fox.

Voor de huidige prijzen kun je net zo goed naar het stadion gaan, lijkt mij veel gezelliger.

Als we dat een jaar of twee jaar volhouden dan is het exit Murdoch en de volgende idioot bedenkt zich wel 2 keer voordat hij alles probeert op te kopen en veel te duur weer doorverkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we wachten het af maar als ik per 8 oktober of 1 januari 2014 geen zender meer kan krijgen laat ik elke automatische incasso storneren. Contract of geen contract. Geen beeld geen geld, zo simpel handel ik dat af. Die zogenaamde gecertificeerde ontvangers is door de jaren heen ook maar een holle frase gebleken.

Ik kan hier DVB-T, ip tv en cai kabel krijgen dus ze moeten hun plan maar trekken (!)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...