Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten

Staat nergens in CD's leveringsvoorwaarden dat ze weizigingen in voorwaarden toeleveranciers mogen uitvoeren

 

Of als het technisch nodig is weizigingen aan te brengen

 

Of andere texten waar dit uit blijkt

 

Probleem bij sport uitzendingen is natuurlijk dat die uitzendingen totaal geen auteursrechtelijke

beschermingen hebben ,iedereen kan er mee doen wat die wilt tot heruitzenden daarom

zoveel mogelijk drempels opwerpen om verspreiding te voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staat nergens in CD's leveringsvoorwaarden dat ze weizigingen in voorwaarden toeleveranciers mogen uitvoeren

 

Of als het technisch nodig is weizigingen aan te brengen

 

Of andere texten waar dit uit blijkt

 

Probleem bij sport uitzendingen is natuurlijk dat die uitzendingen totaal geen auteursrechtelijke

beschermingen hebben ,iedereen kan er mee doen wat die wilt tot heruitzenden daarom

zoveel mogelijk drempels opwerpen om verspreiding te voorkomen

 

ja dank je de koekoek, als jij weizigingen schrijft in je contract in plaats van wijzigingen dan hebben we al een heel groot discours voor de rechter.

 

ze hebben een private overeenkomst met je.

neeli smit kroes der assistent schreef het me na een dringende vraag over dergelijke contracten

eigenlijk in twee woorden samen gevat : fuck you

 

edit:

niet dat je het verkeerd begrijpt, neeli der assistent schreef feitelijk fuck you aan alle contractanten van M7

aangepast door Tonskidutch

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wachten zijn op de updates die ze nog gaan sturen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels is het beeld op zwart, ze hebben gewoon iets veranderd aan de zenderkant dus geen emm update naar de kaart. Die is misschien in het veleden allang verzonden of de functionaliteit is gewoon al aanwezig in de kaartsoftware.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En daarmee zal het voor veel potentiële klanten geen optie meer zijn een abonnement op deze zender te nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een interessante ontwikkeling. Zijn jullie kaarten recent geupdate of ontvangen ze emm's ??

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog beeld op foxsports 1 en 3

2 krijg ik not found melding

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ccam 2,3.0-RO geen beeld meer

 

met mg camd 1.35A-R6 wel beeld alleen op edl 2 niets ook geen melding beeld zwart

 

dit draait op pli 4 enigma 2 28-09-2013

dreambox 8000 hd laatste revisie

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat uiteraard alleen om fox sports international 2 dus niet fox sports eredivisie. Ik dacht dat dit wel duidelijk was voor iedereen.

 

not found melding geeff  aan dat men geen abo heeft op die zender, hij is vanaf vandaag niet meer onderdeel van fox sports eredivisie pakket.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...