Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten


Dat voorbeeld van die auto is een ander verhaal. Je hebt geen abbo bij de dealer voor benzine die bv ineens niet meer te krijgen is,

De benzine is nog wel te krijgen maar je moet aanpassingen aan je auto doen om hem weer geschikt te maken om op die benzine weer te laten rijden :grin:

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit aan de rechter voorleggen. Mijns inziens kan dit niet, Je hebt een aantal jaar garantie dat de auto het probleemloos moet doen. Dan hoort er dus ook benzine voor te zijn OF de aanpassing dient kosteloos gedaan te worden.

 

Ik krijg net mail.

Zou dit ermee te maken hebben ?

 

 

Geachte heer Henkie,


U ontvangt deze e-mail, omdat wij het vermoeden hebben dat u
televisie kijkt met een HD-ontvanger met opnamemogelijkheid van het
merk Philips, type DSR8121.

Voor deze ontvanger komt er vanaf donderdagochtend a.s., 10 oktober
2013, een software-update beschikbaar en daar willen we u graag over
informeren.
De nieuwe software wordt via het satellietsignaal verzonden en geschiedt
geheel automatisch op het moment dat u de decoder aanzet.

Verbeterpunten

De nieuwe software zorgt voor de volgende verbeterpunten:

  • Verbetering van Teletekst
  •  
  • Stabielere werking van uw ontvanger
  •  

We adviseren u met klem om uw ontvanger tijdens de installatie aan te laten staan. Houdt u er bovendien rekening mee, dat de software-update ongeveer 15 minuten duurt.


Tip: Wilt u vanaf donderdag 10 oktober
kijken naar uw favoriete programma, serie of film? Zorg dan dat uw
ontvanger minimaal een kwartier voor aanvang van het programma aanstaat.
Zodat de software-update op tijd is afgerond, voordat uw
televisieprogramma begint. Tijdens de sofware-update kunt u geen
tv-programma’s ontvangen.


 

Zo kunt u controleren of u beschikt over de laatste versie

Als u wilt kunt u controleren of u (straks) over de nieuwste
software beschikt. Dit doet u via het menu van uw satellietontvanger:

Menu -> Systeeminstellingen -> Systeeminformatie

De meest recente softwareversie is versienummer 3.6.11

Met vriendelijke groet,

CanalDigitaal Klantenservice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik sarcastisch zou reageren, zou ik zeggen: Ik vermoed dat dit een poging is nog iets te redden aan een apparaat met veel (castratie)problemen.

Ik heb met mijn apparatuur in ruim 20 jaar tijd nog nooit last gehad van instabiliteit of slechte teletekst.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail ook ontvangen

 

 

U ontvangt deze e-mail, omdat wij het vermoeden hebben dat u
televisie kijkt met een HD-ontvanger met opnamemogelijkheid van het
merk Philips, type DSR8121.

 

Hoe kunnen ze , nu het vermoeden hebben, dat ik een Philips, type DSR8121 in bezit heb( nooit een besteld bij hun).

 

:excl:  :excl:  :excl:  :excl:  :excl:  :excl:  :excl:  :excl:  :excl:  

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, da's nog niks. Volgens CDS heb ik een Nokia 9302 Mediaguard ontvanger... Heb ze nooit ingelicht dat ik een Dreambox gebruik.. Waarom zou ik? Die doen het tenminste gewoon! Wel een ander verhaal: Ik heb nog de eerste Mediaguard CI (zwart/rood). Zou CDS genegen zijn om me te gemoet te komen voor zo'n nieuwe witte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezever over opzeggende klanten zeg.

 

Vroeguh ging men over van analoog naar digitaal. Velen werden op kosten gejaagd voor nieuwe hardware. Iedereen zou opzeggen. Niet gebeurd.

Later gingen de funkaartjes enzo op zwart. Weer zou iedereen de schotel gedag zeggen. Ook niet gebeurd.

Kortgeleden zou de SID limit voor velen reden te zijn om over te stappen. Ook niet.

Waarom CI+ nu wel dan?

 

Wat wij hier zitten doen met gegis naar de hoeveelheid opstappende abonnees is complete luchtfietserij, op niks gebaseerd. Met alle bovenstaande overgangen heeft CD daarentegen wel de juiste cijfers uit het verleden om in te kunnen schatten hoeveel er opstappen bij dergelijke wijzigingen. Die afweging zullen ze dus echt wel serieus gemaakt hebben. Vast en zeker dat er een paar abonnees opstappen, maar blijkbaar geen schokkende aantallen.

 

Dan die dreigementen over rechtszaken. Wil de eerste die werkelijk een rechtszaak aan gaat spannen om zijn abbo te ontbinden of een module te claimen even zijn hand opsteken?? Ook de ervaring dat niemand dat gaat doen heeft men bij CD al vele malen ervaren. Ook al wordt er namens een hele grote groep een proces aangespannen, dan zullen ze hooguit een paar modules moeten verstrekken (namelijk alleen die voor abonnees die de afgelopen x maanden (x jaar??) nog een oude module hebben aangeschaft). Vast en zeker ook een ingecalculeerd risico.

 

Vrije ontvanger keus ook zoiets. Wie heeft van CD de garantie gekregen dat hij zijn linux bak o.i.d. tot in lengte van jaren kan blijven gebruiken?? Ikke niet in ieder geval... Velen hebben het risico genomen en we hebben met zn allen lang "geluk" gehad. Dat dit kon gebeuren wist iedereen, dat is dus ook niet het probleem van CD. Alle wel gecertificeerde ontvagners blijven werken, hooguit moet er een module van een paar tientjes bij aangeschaft worden. Nog steeds vollop keus dus.

 

Oftewel, laat de inschatting of CI+ nou dom of slim is lekker aan CD over. Zij weten heus wel wat ze doen. Niks meer dan een simpele business case van opstappende klanten versus extra inkomsten uit nieuwe contracten en modules.... En natuurlijk een afweging van klantvriendelijkheid versus financieel gewin over de rug van die zelfde klanten. Maar ook daar is de keus aan hun zelf.

 

(Mocht het trouwens zo klinken dat ik het hier voor CD opneem, dan is er niks minder waar!! Vind het ook asociaal wat ze doen. Probeer alleen aan te geven dat ik de afwegingen die ze gemaakt hebben nog wel kan snappen. Dat wil dus niet zeggen dat ik het er mee eens ben...)

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...