Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten

Het gaat uiteraard alleen om fox sports international 2 dus niet fox sports eredivisie. Ik dacht dat dit wel duidelijk was voor iedereen.

 

not found melding geeff  aan dat men geen abo heeft op die zender, hij is vanaf vandaag niet meer onderdeel van fox sports eredivisie pakket.

Dus dat moeten we er dan zogenaamd weer extra bij pakken?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


ja als dat wil wel.. kost je 10 euro geloof ik

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat uiteraard alleen om fox sports international 2 dus niet fox sports eredivisie. Ik dacht dat dit wel duidelijk was voor iedereen.

 

not found melding geeff  aan dat men geen abo heeft op die zender, hij is vanaf vandaag niet meer onderdeel van fox sports eredivisie pakket.

eredivisie live gewoon beeld Klopt Maar wat zend fox sport inter 2 uit is die belangrijk voor ons??

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kan je nog wel even doorgaan , wat wel en niet belangrijk is voor iedereen, dat is de rol omdraaien.

Het is simpel net als met die 4 sid limit van een  hele tijd geleden is het veel over en weer speculeren maar uiteindelijk is die kogel ook ondanks veel tegenstand en dreigingen van  abonnees doorde kerk en het zal hier niet veel anders zijn dat is vandaag wel duidelijk geworden

 

Veel woorden zetten Canal digitaal echt niet op een andere gedachten het zijn alleen daden die tellen.

 

deze thread kan net zolang worden als de thread destijds van de 4 sid beperking maar  achteraf gekeken is er niemand beter van geworden en heeft Canal Digitaal toch echt wel schijt aan wat wij vinden pas als wij een hele grote hoeveelheid word die ook echt de daad bij het woord voegt dan zal er misschien ooit wat veranderen .

maar veel hoop hoef je daar niet op te hebben

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox bepaalt (en betaalt) CD. CD kan hooguit doorgifte weigeren, maar daar schiet niemand wat mee op. Per saldo zitten wij in dezelfde situatie.

Alleen als het abonnement slecht loopt, kan Fox zich bedenken, maar die kans acht ik klein, gezien de Europa-wijde dekking van deze zender. 

Daar wil Fox geen gaten in hebben, denk ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 4-sid-limiet had voor veel bezitters van een Linux-ontvanger weinig gevolgen. Er was dan ook weinig reden om op te zeggen. Dat ligt nu anders: Beeld op zwart en om beeld te krijgen even in de buidel tasten. Er is daarmee veel meer reden om op te zeggen. Bovendien hebben we mazzel dat ze ook voor mensen met CI-ontvangers het beeld op zwart zetten en mensen in de buidel moeten tasten. Ook daar zullen mensen geneigd zijn op te zeggen.

 

Ik ben dus optimistisch dat CDS dit gaat voelen in de portemonnee. Gewoon massaal nee zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet. Linuxontvangers hebben gewonnen en blijven verkocht worden. De spanning blijft daarmee bestaan.

Jij denkt dat op korte termijn Linux dit gaat oplossen?

Waarom is het dan inmiddels al niet gebeurd? De Duitse commerciëlen gebruiken al een paar jaar CI+, maar ik heb nog nergens gelezen dat Linux deze zenders inmiddels opent.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Jij denkt dat op korte termijn Linux dit gaat oplossen?

 

Nee, juist niet. Maar omdat die ontvangers wel verkocht blijven worden zal CDS dit blijvend in de portemonnee voelen.

 

 

Waarom is het dan inmiddels al niet gebeurd? De Duitse commerciëlen gebruiken al een paar jaar CI+, maar ik heb nog nergens gelezen dat Linux deze zenders inmiddels opent.

 

Eén van de redenen dat HD+ klein blijft is de weerstand tegen CI+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Eén van de redenen dat HD+ klein blijft is de weerstand tegen CI+.

Maar mijn vraag was: Waarom heeft Linux CI+/HD+ nog niet open?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mijn vraag was: Waarom heeft Linux CI+/HD+ nog niet open?

We weten helemaal nog niet wat bij cds aangepast wordt/is

Laat staan dat het CI+ achtig is

 

Het ziet ernaar uit dat het CI onderdeel is van de decrypcie

dan moet op hardware gebied gedebugd worden en dat kennen

niet veel hackers (via i2c uitvogelen welke opdrachten naar de dvb chip gaan

en vergelijken met dat de kaart afgeeft)

 

Het is gewoon even afwachten er is nog weinig info binnen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...