Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 (aangepast) De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed. 16 oktober 2013 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed. Beste Sprietje, bij mij gaan beide frequenties open op de hoofdkaart. Heb je de frequentie even schoon ingevoerd en ingelezen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
youriy Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Hier doet hij het met storingen. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Hier doet hij het met storingen. Bij mij tot nu toe geen storingen. Net zo goed als de "oude" frequentie. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seniorsatter Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Bij mij ook gecodeerd op de CT 6600, andere ontvangers nog niet geprobeerd. Zender heeft niet zo prioriteit bij mij, staan niet in de favorietenlijsten, kijk heel erg weinig naar de commercielen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik heb momenteel mijn Clarke Tech 5000HD Combo niet in gebruik, maar weet uit het verleden dat de softcam wel eens achter liep. Dat werd door CT altijd snel met een update verholpen. Met de wereldbolmodule in de CI had ik de ontvanger per definitie werkend. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Zojuist gaat Nat Geo Wild HD bij mij open op mijn 2e kaart. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Het gaat inderdaad over mijn hoofdkaart maar als ik RTL7 HD op de bestaande frequentie kan ontvangen, waarom zou ik hem dan niet op de nieuwe frequentie kunnen ontvangen? Op mijn andere ontvanger de Inverto Scena 5M met CanalDigitaal CI-module heb ik ook geen beeld maar ook geen geluid. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik geen HD-pakket heb maar wel een half jaar lang naar de HD-zenders kan kijken zoals RTL 4, 5, 7, 8, SBS6 enz. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Mogelijk nog beeld in een latere fase? Heb je Nat Geo Wild HD wel? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seniorsatter Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ja op alle 3 de Nat.Geo kanalen. Loopt promo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stevie-v Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 (aangepast) De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed. die pmt table zit niet lekker in elkaar, provider zal dat nog wel gaan fixen of anders moet ik oscam fixen dat zegt theparasol op het pli forum 16 oktober 2013 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
youriy Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik heb iig dezelfde storingen als ik ipv de interne kaartlezer, de cd-module gebruik bij mij clarke tech 4100HD. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik heb iig dezelfde storingen als ik ipv de interne kaartlezer, de cd-module gebruik bij mij clarke tech 4100HD. Ik heb geen storingen gezien tot nu toe. Mogelijk is er iets mis met je installatie, bekabeling of lnb. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 CanalDigitaal schrijft om 11.31uur op hun satellietforum: Alles wordt momenteel gereed gemaakt zodat we op 1 november de oude freq kunnen afschakelen. We gaan ervan uit dat de zender het in de loop van vandaag gaat doen. In ieder geval voordat de frequentie in de nieuwe CanalDigitaal zenderlijsten staat.Het is dus geen probleem van mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoeEensGek Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 die pmt table zit niet lekker in elkaar, provider zal dat nog wel gaan fixen of anders moet ik oscam fixen dat zegt theparasol op het pli forum Hoeft geen fix voor gemaakt te worden, met mapping valt het op te lossen. Maar het blijft een fout van cdnl. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen