bullterrier Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 (aangepast) Beste Mensen, Ik heb een probleem met mijn nieuwe Ultimo, heb een harddisk geïnstalleerd wanneer ik de schijf wil initialiseren gaat deze niet verder dan 51%. Dan krijg ik de foutmelding: opslagapparaat initialeren fout timout elapsed, sorry. Gr. 1 oktober 2013 aangepast door wiz titel aangepast
stevie-v Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 (aangepast) Harddisk stuk ? Het is een harddisk zonder partities erop ? 1 oktober 2013 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Moderator wiz Geplaatst: 1 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2013 wat voor een disk is het, en welke softwareimage heb je draaien? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Nolan Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Dat soort gein heb ik ook gehad. Bij mij was de oplossing om een Windows (xp) installatie te starten op de harde schijf (in een pc uiteraard) De MBR (master boot record) van je harde schijf wordt dan overschreven en daarna werd in mijn geval de schijf weer vrolijk herkend door de ontvanger. Daarna initialiseren formateren etc.. Partition magic had de schijf al total loss verklaard, maar dat was je reinste onzin Harde schijven gaan bijna nooit kapot is mijn ervaring Kan natuurlijk wel, maar ga er maar niet vanuit VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 wanneer ik de schijf wil initialiseren gaat deze niet verder dan 51%. Dan krijg ik de foutmelding: opslagapparaat initialeren fout timout elapsed, sorry. niet elke HDD grootte kan worden toegepast qua opslag capaciteit tenminste met VTI image kun je niet groter dan 2 TB (tot nu toe, wordt aan gewerkt) Bullterrier, dus als jij kunt vertellen welke schijf en welk image weten we misschien alternatieven voor je... ciao Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 soms wordt je sneller ingehaald door de feiten... Update: 01.10.2013 - update plugin devicemanager2 (ver. 1.4-r0) change default filesystem for harddisks to ext4support harddisks greater than 2 TB Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
bullterrier Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2013 Probleem is opgelost heb een andere versie Pli geïnstalleerden alles werkt weer correct, bedankt voor jullie reacties.
Tonskidutch Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 dat is mooi om te weten, maar welke versie was er eerst op en welke nu, dan hebben andere lezers er nog wat aan. ciao Stay A While Röyksopp, Susanne Sundfør
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen