Ga naar inhoud

Gezocht: LNB freq voor 23.5E uitlijnen LNB met MF-1900

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment heb ik de volgende setting in mijn Sat-Finder (MF1900) zitten voor de 23.5E, maar daar heb ik wat meer actueels voor nodig.....(want de huidige werkt niet)

23.5,E,Astra1E/1G/3A,

Freq: 10803

Pol: H

SR (Symbol Rate): 22000

Lo (Local Oscillation Frequency): 9750

Nu vind ik natuurlijk voldoende andere kanalen op bijv Lyngsat, echter de Lo blijft dan de grote onbekende.... Wie heeft een werkend kanaal met eveneens de Lo details ?

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Die Lo is voor alle kanalen hetzelfde hoor  , (bijna)  iedereen gebruikt toch een universele LNB .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

• Moderator
Geplaatst:

Voor de lage band is het 9750, voor de hoge band 10600

http://en.wikipedia.org/wiki/Low-noise_block_downconverter

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ben weer heel goed geholpen door een paar experts, waarvoor dank !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Ik zie beeld

op 11.485 V ERT-NET

op 11.601 V  een testbeeld CARRIER ID DEMO   niet zo betrouwbaar dus .

op 11683 V RTS SAT

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Inderdaad zeer recent gekomen maar wat een instelling.

11485V met een Symbol Rate van 1667 en 11683V met een Symbol Rate van 2734.

Bij die demo krijg ik geen beeld, wel wat krakerig geluid.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen