interstate Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 ik heb geen geluid bij discovery en heb dit wel met dreambox 800
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Welke image zit er in de box? Waar gaat je audio uitgang naar toe? Via HDMI naar de TV, naar een externe versterker? Stereo, AC3? Iets meer info helpt. Als het op je dreambox 800 wel werkt, kijk dan even de tuning parameters na. Misschien een andere Audio PID?
vosje26 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 ik heb hetzelfde gehad, had er nog best een oude image opstaan, even de laatste nieuwe image erop gezet en het probleem was bij mij opgelost.
interstate Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2013 kan je dan gewoon een nieuwe image met usb er op zetten of moet dit via ftp
interstate Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2013 oja de audio gaat via hdmi naar de tv
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Nieuwe image via de USB. Zie de handleiding
interstate Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Geplaatst: 4 november 2013 probleem opgelost na 4 keer sfware laden doet die het weer dus voorlopig geen update meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen