Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Hoi heb eens de Opensuse beta 13.1 geinstalleerd mooi hoor maar nu moet daarna Thunderbird 24.0 mailclient ook gaan werken die per Yast geinstalleerd, eenmaal opstarten en daarna de backup terug zetten alle mail is er weer uit kopie van Thunderbird (ook 24.0) op de distro 12.3 MAAR blijkt m'n lightning agenda plugin voor Thunderbird geen data meer te hebben... doe ik het qua volgorde fout? graag een tip hoe je dat weer kunt herstellen!!! ciao Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Moderator wiz Geplaatst: 7 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 7 oktober 2013 hmmz, als het goed is staat je thunderbird config in een hidden folder in je home dir. (.thunderbird). Wat je zou kunnen proberen is tb installeren en dan als ie geinstalleerd is en hij zelf de .thunderbird folder heeft gemaakt daar je files naartoe kopieren en dan tb starten? Is die lightning plugin wellicht net weer een nieuwere versie? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2013 wat je beschreef had ik gedaan maar ik besef nu, in die nieuwe tb had ik ook reeds de plugin lightning moeten opnemen en daarna / dan pas de copy moeten terug zetten dat ga ik gewoon eens doen en dus testen (ook met het wissen van .thunderbird systeem map) wordt vervolgt en bedankt voor de reactie Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen