Ga naar inhoud


1 Oost positie?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn ontvanger een blind scan laten doen op de 1 oost positie.

 

Ik krijg zenders als Super FM, Joy FM, Radyo 1 tot en met wel 11 en nog veel meer. Welke satelliet zou dit kunnen zijn? Ook had ik een feeds te pakken als Default waar ik een kantoor gebouw zag waar mensen aan het werk waren achter hun computers...

 

Zoeken op Super FM op totaal tv op zendernaam bracht helaas geen zoek resultaten op...

 

Inmiddels al gevonden het blijkt de 3 oost te zijn die mijn ontvanger ook oppikt....Jammer dat TotaalTV de in gezochte termen NIET vind.. >>> Ik zie dat 3 oost ook niet in hun lijstje staat?!

 

Zijn er wel satelliet posities die nergens genoemd worden in de frequentie lijsten en die ergens test uitzendingen houden zonder dat wij het weten? Hetzij feeds o.i.d. wat de spanning er in houdt zeg maar?!

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou de volgende sites gebruiken:

 

Overzicht in Europa te ontvangen radio- en tv-satellieten (C- en Ku-band): KingOfSat, hier kan je ook makkelijk op zendernaam zoeken middels het zoekvakje rechtsboven op de site.

Overzicht van alle radio- en tv-satellieten in de wereld (ook S-, L- en Ka band): Lyngsat

Eventueel is Flysat ook een aardige site.

Footprints (hoeveel signaal/hoe groot de schotel op welke plek): Satbeams of Lyngsat-maps.

Uitrichten schotel/wel of geen vrij zicht: Dishpointer.

Feeds-overzichten: Satelliweb, Feedhuntplaza en uiteraard de Feedhunters hier op het forum.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal TV is nou niet echt een referentie site.

Beter is dat je lyngsat.com of kingofsat.net raadpleegt.

 

99072002427.jpg

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...