Ga naar inhoud


Cardsharing in Duitsland aangepakt


Eduard07

Aanbevolen berichten


In Duitsland wordt cardsharing nu ook aangepakt:

nu zou betekenen dat er voor uw bericht niets aan gedaan zou zijn, dat is niet zo.

 

Dat is bullshit nieuws Eerste Klasse van een journalist Jacko Kriek die er helemaal niets over weet en/of over te melden heeft.

Wat hem bezielde een Duits bericht uit het jaar Tabak te nemen, is onduidelijk.

De afbeelding van een oude Canal DIGITAAL kaart bij een dergelijk bericht te plaatsen is nog meer suggestief dan informatief als het over Duitsland gaat.

 

Wat betekend die melding van Jacko?

 

helemaal niets.

 

Dient dit enkel zijn eigen waarde per Bericht voor belanghebbenden?

Belanghebbende bladen of websites die bladvulling zoeken?

  • Like 2

Dicke Titten

Rammstein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp alzo niet waarom die artikelen 1 op 1 worden doorgeprikt naar dit forum...

 

Dat is mij ook een raadsel, zo interessant en actueel zijn de artikelen op die site niet... :(

  • Like 1

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu zou betekenen dat er voor uw bericht niets aan gedaan zou zijn, dat is niet zo.

 

Dat is bullshit nieuws Eerste Klasse van een journalist Jacko Kriek die er helemaal niets over weet en/of over te melden heeft.

Wat hem bezielde een Duits bericht uit het jaar Tabak te nemen, is onduidelijk.

De afbeelding van een oude Canal DIGITAAL kaart bij een dergelijk bericht te plaatsen is nog meer suggestief dan informatief als het over Duitsland gaat.

 

Wat betekend die melding van Jacko?

 

helemaal niets.

 

Dient dit enkel zijn eigen waarde per Bericht voor belanghebbenden?

Belanghebbende bladen of websites die bladvulling zoeken?

Toch is voorzichtigheid geboden.

In Duitsland gelden andere regels dan voor Nederland en inderdaad zijn er cardsharders opgepakt in Nederland, en nog niet zo erg lang geleden.

In Duitsland word je al opgepakt wanneer je films download, daar ben ik indirect zelf bij betrokken geweest doordat een kennis van mij een mooie brief en boete heeft gehad.

In Nederland is het afwachten op een wetswijziging, dan gaan er heel wat koppen rollen.

De manier van opsporen valt te raden, daar ga ik geen uitspraken over doen omdat ik geen waarschuwingen wil doen richting de commerciële jongens.

Wat mij betreft mogen die behoorlijk op de vingers getikt worden.

...maar geloof mij, de meesten staan op papier bij de CD-boyzzzz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker in het geval volgens CD potentiele cs aanbieder zich laat bijstaan door advocaat of rechtsbijstand, dan 2 voor 12 (vlak voor er een civiele rechtzaak door CD verdachtte abbo houder aangespannen!! zal plaatsvinden) biedt CD nederige excuses aan en spreekt over een misverstand van hun zijde. Ik roep hierbij niet op tot commerciele cs, echt niet. Maar dit is slechts een van de voorbeelden ter illustratie. Totaal TV is zoiets als Story/Prive etc, waarbij Totaal TV graag haar oren laat hangen naar CD inclusief spellings- en grammaticale blunders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...