ronaldsl Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Zoals in mijn vorige draadje gemeld, is waarschijnlijk mn HDD overleden. Van iemand een 80 gb HDD gekregen waarop ik W7 wou zetten, echter na al een paar minuten blijft hij hangen met de mededeling dat ie op zoek is naar een cd/dvd driver ?? Ik weet dat het internet er helemaal mee vol staat, maar ik heb de oplossing nog niet gelezen... Iemand wel een goed idee ? Grt.
winwiz Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Deze melding krijg je ook wel eens als hij de cd/dvd niet kan lezen door beschadigingen op de dvd zelf. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Let ook even op de jumper setting van je HDD en CD/DVD. Of beiden op C/S of de ene op MASTER andere op SLAVE. Mix van C/S en Master/Slave geeft ook dit soort wazige klachten..
mebo870 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Je kan Windows 7 of 8 ook installeren vanaf een USB stick. Zoek maar eens op Google hoe het moet als je met onderstaande uitleg niet verder komt Korte uitleg: Zorg ervoor dat er op de USB een primaire partitie wordt aangemaakt, daarna formatteren in ntfs. Nu op een pc met werkende DVD lezer, de Windows 7 DVD integraal over kopiëren naar de USB stick Daarna op de pc waar Windows 7 moet geïnstalleerd worden, de bios (F2) zo gaan instellen dat er vanaf USB kan geboot worden. Let wel op, als de pc de eerste maal heropstart dat je USB dan uit de pc is, anders herhaal je de hele cyclus. The key to happiness. Stay away from idiots
muppet Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Heb wel een programma om w7 op usb te zetten stuur maar een pm vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
winwiz Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Je kunt rechtstreeks bij Microsoft een programma downloaden http://images2.store.microsoft.com/prod/clustera/framework/w7udt/1.0/en-us/Windows7-USB-DVD-tool.exe Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ronaldsl Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik denk dat idd de dvd niet helemaal meer lekker is, kon m op een puter ook niet echt openen, terwijl er aan de dvd eigenlijk niets te zien is. Ik krijg morgen een nieuwe kopie. Aan USB heb ik niets, omdat de bios van mijn oudere laptop dat niet ondersteund. Ik laat het nog wel horen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen