patje001 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 kan ik ook de smartcard van telenet gebruiken op mijn vu+ solo2
Kabeltje87 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Neen, Maar je kunt het altijd proberen als je wil. Het blijkt wel te werken als je de BOXid zou kunnen invullen. (Maar die moet je eerst kunnen achterhalen) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
De_Perre Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Ook niet in het 'tv met een kaartje'-verhaal? Dan heb je toch ineens een CI module van hen er bij? [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
bunbun Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Ook niet in het 'tv met een kaartje'-verhaal? Dan heb je toch ineens een CI module van hen er bij? Die enkel werkt in "gecertifieerde" toestellen. Je kan altijd aan TN vragen of jouw VU+ Solo2 certified is Maar je kan je de moeite besparen.... Voor zover ik weet is een enkele (open) Linux STB certified. Is niet verenigbaar met de CI+ licentie voor zover ik begrepen heb.
wolverine Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Moet je ook geen kabel tuner in je linux bak hebben? Solo2 heeft dit niet maar misschien via usb tuner ? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
De_Perre Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Was niet zozeer op de VU boxen aan het denken, maar eerder aan een Octagon kist. Ze hebben wel enkele CI+ boxen in hun gamma; die ook c-tuner hebben. Langs andere kant, ben ik redelijk tevreden over schotel. Maar wou het gewoon effe zeker weten. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
jame Geplaatst: 10 oktober 2013 Geplaatst: 10 oktober 2013 Voor zover ik weet zal geen enkele STB met Enigma2 geschikt zijn voor 'tv met een kaartje' van Telenet. Alles heeft te maken met de restricties van de ci+ module. Er zijn al wel een paar Linux STB's (zonder Enigma2) met CI+ interface en DVB-C tuner zoals: OCTAGON SF1008C SE+ CI+ OCTAGON SF918CG SE+ HD TIVIAR Alpha Plus Die laatste is een Triple tuner model met 2 CI+ sloten en krijgt goede scores in verschillende reviews. Ik ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen van STB's met ci+ icm Telenet of Ziggo smartcards. Op de site van Telenet vind je alvast geen enkele gecertifieerde STB, enkel gecertifieerde TV's en hun eigen digibox/digicorder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen