Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik een reminder van dit draadje krijg log in enthousiast weer in.... maar wat Eduard zegt, aan dit soort speculaties hebben we niets.

dingen openbaar maken voor het grote publiek heeft toch ook geen enkele zin dan is het met een kleine aanpassing weer dicht

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@stevie dat zegt hij niet volgens mij, maar er is voorlopig geen bewijs voor jouw stelling dat er mensen nu kijken, dus wat voor zin heeft het om daarover te speculeren ?

zo moet je dat helemaal niet zien,Codx heeft zijn mening ook gedaan ik vind het vreemd dat jullie zo naïef zijn

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zeg is dat deze discussie of het open is of niet vrij zinloos is ja

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo moet je dat helemaal niet zien,Codx heeft zijn mening ook gedaan ik vind het vreemd dat jullie zo naïef zijn

Naief is als je niet geloofd dat er mensen Fox2 kijken met een softcam. Ik heb geen reden om aan te nemen dat dat niet zo is, alles is the hacken. Maar niemand hier heeft die wijsheid tot nu toe.

Vu Solo 2 OpenPli 4.0, Multytenne 4 LNB's, Pioneer VSX 922, Samsung 46in LED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat iemand hier dat zou gaan lukken,misschien is de nodige kennis er wel voor maar de hardware niet,en jullie hebben ook gelijk dat er nog geen bewijzen zijn dat ontken ik ook niet ik zeg alleen dat ik er zeker in geloof dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om het via een softcam te bekijken,ik kan niks bewijzen dus het blijft een verhaal van ja en nee en daar schieten we niks mee op ik zeg alleen dat ik Codx zeker geloof en iemand het voor elkaar heeft gekregen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet om wijsheid of om wel of niet willen delen.. en ja het is al lang opgelost.
Wil je het zelf oplossen dan heb je in ieder geval een flash dump en een disassembler nodig.
Verder is het zo dat het voor CD niet super eenvoudig weer aan te passen is (de betalende klanten moeten wel beeld blijven houden) maar het kan uiteraard wel.
Ik zou eerder aan weken/maanden denken dan minuten of dagen. Aanpassingen moeten eerst flink getest worden. Stel je voor dat ze naar alle ontvangers en cam modules een update sturen en niemand heeft meer beeld ;)

Maar goed, waar het denk ik in eerste instantie om gaat is een veilige oplossing voor het bekend maken.
Zo is er eerst een aangepaste oscam nodig. Er is wel een versie die de nano 01 aan kan, deze word alleen niet openlijk gedeeld.
Deze is gemaakt voor de Franse nano 01. De oplossing is gelijk met uitzondering van de sleutel.
De sleutel heb je dus nog extra nodig als je die speciale oscam hebt gevonden.

Wellicht ergens op een of andere upload site, torrent of nieuwsgroup..
en als we dat al vinden, is het maar de vraag of je dat hier mag en wilt posten..^^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom hij kan de gegevens die belangrijk zijn gewoon onleesbaar maken en ik denk degene die met een softcam fox2 kijken er niet echt veel van

weten hoe het allemaal werkt ( op uitzonderingen na )

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat denk je dat er dan gebeurt,juist het word weer aangepast en wie heeft er dan wat aan gehad ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar maar nu heeft er ook niemand wat aan ? Voor de liefhebbers zou het leuk zijn dat ze het met de eigen kaart al kunnen zien en doorsharen naar slaapkamer bv

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zo zijn hobby,waarom moet iemand er wat aan hebben dan,maar goed bewijs ervan is er niet dus of het echt zo is blijft onzeker en dat zal het ook nog wel een tijdje blijven schat ik zo

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo verknocht bent aan FOX Sports 2HD int dan koop je toch die CI module? Prak daar je kaart in en je kunt weer sharen naar de slaapkamer.. Zie dat de programmering van FOX Sports 2 bijna gelijk is aan FOX 3 en die is via de softcam te kijken en dus ook te sharen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...