Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Dat geeft eigenlijk al aan dat het waarschijnlijk standaard functionaliteit is, die philips 7141 boxen zijn dacht ik uit 2009 or 2010

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn ouders hebben vorige week wel een firmware update op de philips recorder gekregen (TVV).of dit daarmee te maken heeft weet ik niet.ik kan deze zender als belg niet ontvangen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of iemand al iets verder is gekomen met de software? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik denk zelf dat je het niet in de soft moet zoeken van de decoder

maar dat het een soort update is geweest op de kaart. vraag me niet hoe

maar dat is mijn gedachte erover.

 

 

argh... stop eens met dat onzinnige gespeculeer, dat snijdt geen hout en als je het draadje doorgelezen hebt had je kunnen weten dat de kaart in een officiele receiver en in een reader met softcam exact dezelfde ecms verwerkt en exact dezelfde controlwords aanleverd.

(met dank aan Codx voor uitgebreide logging!)

 

In tegenstelling tot alle andere zenders maakt Canaaldigitaal hier nu voor het eerst gebruik van NANO01, encrypted controlwords. De receiver of cam moet deze nog eens extra nadecoderen voordat het noodzakelijke en gebruikelijke plaincw beschikbaar komt.

Ik ben inmiddels wat verder met de m7 sat801, ik heb gedeelte met de cam kunnen disassembleren maar ST40 assembly is niet mijn moerstaal :(

 

De philipsboxen kan ik geen drol mee, de OTA firmware is encrypted en ik kom er niet door. Daar moet een jtag bij aan te pas komen.

om de firmware te dumpen. Maar ik heb geen jtag noch zo'n officiele box.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg deze zender ook niet meer door en heb een astom cam met 2.26 firmware. Is hier iets over bekend of dit omgezeild kan worden?

Aston heeft een goede naam wat betreft de ondersteuning van hun CI-module, maar ik zie dit toch donker in: Aston staat voor dezelfde uitdaging als de Softcambouwers. Op de Franse markt wordt Nano01 reeds gebruikt en Aston heeft het daar nog niet opgelost, men zal de informatie niet hebben die nodig is om de boel te repareren.

Vind het wel balen dat ik voor een zender betaal en die ineens op zwart gaat, kan ik voor mijn tv's nieuwe cam's kopen..

Overweeg Fox Int de deur uit te doen. Hoe meer mensen weigeren, hoe meer Canal Digitaal moet oppassen deze plaatstreek voor andere zenders te gaan uitrollen.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

argh... stop eens met dat onzinnige gespeculeer, dat snijdt geen hout en als je het draadje doorgelezen hebt had je kunnen weten dat de kaart in een officiele receiver en in een reader met softcam exact dezelfde ecms verwerkt en exact dezelfde controlwords aanleverd.

(met dank aan Codx voor uitgebreide logging!)

 

In tegenstelling tot alle andere zenders maakt Canaaldigitaal hier nu voor het eerst gebruik van NANO01, encrypted controlwords. De receiver of cam moet deze nog eens extra nadecoderen voordat het noodzakelijke en gebruikelijke plaincw beschikbaar komt.

Ik ben inmiddels wat verder met de m7 sat801, ik heb gedeelte met de cam kunnen disassembleren maar ST40 assembly is niet mijn moerstaal :(

 

De philipsboxen kan ik geen drol mee, de OTA firmware is encrypted en ik kom er niet door. Daar moet een jtag bij aan te pas komen.

om de firmware te dumpen. Maar ik heb geen jtag noch zo'n officiele box.

Misschien dat er doneer boxen zijn van mensen, of mensen die dumps kunnen maken en willen delen.

 

Heb ook een assembly van de st40 (dankzij hulp Zuppelan) maar maak er ook niet veel van, heb ergens het idee dat we daarin ook iets over hoofd zien. Maar wat...

aangepast door DoeEensGek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aston heeft een goede naam wat betreft de ondersteuning van hun CI-module, maar ik zie dit toch donker in: Aston staat voor dezelfde uitdaging als de Softcambouwers. Op de Franse markt wordt Nano01 reeds gebruikt en Aston heeft het daar nog niet opgelost, men zal de informatie niet hebben die nodig is om de boel te repareren.Overweeg Fox Int de deur uit te doen. Hoe meer mensen weigeren, hoe meer Canal Digitaal moet oppassen deze plaatstreek voor andere zenders te gaan uitrollen.

Kan je Fox int los opzeggen? Dacht dat het bij het eredivisie pakket zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je Fox int los opzeggen? Dacht dat het bij het eredivisie pakket zat.

Als je los abonneert, zeg je ook los op. Het zit nergens bij in.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik zie het inderdaad, is dus een losse zender waarvoor je je moet abonneren voor ca 10 p/m

Heb me er nooit op geabonneerd maar heb wel het eredivisie pakket, ging er vanuit dat het daar bij hoorde. Had namelijk vorige maand wel nog beeld op International maar dat was misschien tijdelijk gratis vanwege de overgang naar Fox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...