Ga naar inhoud


Mooie satellietschotel bij omroep West Den Haag


Peterbraaf

Aanbevolen berichten

@ Eduard07. Ik heb er wel de plaats voor op mijn betonnen platte dak maar ik lees o.a. hier dat je voor een schotel groter dan 2 mtr een vergunning nodig hebt. Daarnaast heel erg kostbaar om zo'n schotel per vrachtwagen te transporteren, op het huis te laten takelen, op te knappen, te motoriseren met vermoedelijk 220V motoren en industriebesturingen en dus ook de vergunning.

Ook de constructie op het dak vergt extra aandacht met zo'n grote oppervlak ivm wind. Ik zie de buren al kijken als ik met zo'n schotel de erf op kom rijden.haha

Het was anders mooi dicht bij huis als je een leuke afdanker kon betrekken van of via een NSO-station alhier i.p.v. uit het buitenland .

Ik weet niet of andere NSO's nog kleinere gebruiken (Zal wel niet.) of jou kunnen helpen aan een kleinere. Een  2 meter schotel? Zal wel niet, maar niet geschoten, altijd mis, misschien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@De_Perre De emotie (10%) zegt Ja! liever vandaag dan gisteren. Het verstand (90%) zegt Nee!. Als ik wat afgelegen zou hebben gewoond dan ging ik hem halen. Al was het maar als opknapper hobbyproject. Nu is het vragen om troubles in een rijtjeshuis hoewijl ik in Boxtel wel vaker mensen met zo'n grote schotel, zeg maar onderhand een "radiotelescoop" in de tuin heb gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...