Ga naar inhoud


hoeveel tuners heeft de DUO2 nu?


edbe
Ga naar oplossing Opgelost door stevie-v,

Aanbevolen berichten

Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar: een auto die je duwt, is een handkar ........

VU+ UNO-Dual/DUO/DUO2-triple/Ultimo-Quad/Solo2

Xtrend ET5000/ET9200

Odin M9

TM Twin

Images used: PLi/ViX/VTi/Open-ATV/Blackhole

Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS

Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 and 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, dan was het een paardenkar.

VU+ UNO-Dual/DUO/DUO2-triple/Ultimo-Quad/Solo2

Xtrend ET5000/ET9200

Odin M9

TM Twin

Images used: PLi/ViX/VTi/Open-ATV/Blackhole

Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS

Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 and 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

ik heb een dual s tuner en een enkelvoudige s tuner en wil de enkelvoudige s tuner doorlussen naar een van de 2 dual tuners. Maakt het uit hoe ik de tuners installeer in de vuduo 2?

Ik wil op de enkelvoudige s tuner mijn t90 ingang aansluiten en deze dan doorlussen naar tuner 3. Tuner 2 wil ik aparte aansluiting met de bekende 4 sats aansluiten is dit dan de juiste volgorde / iemand ervaring hiermee ? 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat over de duo2, die komt binnenkort in de huiskamer te staan en de ultimo verhuist naar boven of ik verkoop hem de 3 tuners.

Ik moet dus wel goed opletten dat ik de kabel van de t90 op de dual tuner aansluit. 

Moet of kan ik dan deze als tuner 1 selecteren  en hoe gaat dat dan, extra plugin nodig met vti ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de webinterface van je VU+ kun je dat heel snel regelen (ook via de afstandbediening menu's overigens)

 

in het webinterface klik je links onderaan op instellingen

scrollt naar boven en klikt op systeem

daar kun je de default tuner = automatisch nu wijzigen op tuner A/B/C (indien 3 tuners geinstalleerd)

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt toch wel uit hoe je de tuners erin steekt althans ik heb met openpli geen probleem qua volgorde maar met vti werkt het niet als je de dual tuner als 2e insteekkaart monteer. Hij pakt bij vti blijkbaar altijd de dual tuner als eerste en ik zie geen optie om die voorkeur aan te passen, bij openpli heb je die wel.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke tuner gekozen wordt is MEDE afhankelijk van de aantal satposities op coax

 

automatische tuner voorkeuze= of, betekend dat de VU+ eerst de "Minst" uitgebreide satposities neemt en dan de "Meest uitgebreide satposities die aangeboden werden via coax in het tuner configuratie menu

 

Tuner B en C (met coax van T90) a -0- b 19,2 c 23,5 d -0-

Tuner A (met coax van andere antenne) a 13 b 19,2 c 23,5 d 28,2

 

is misschien niet de werkelijkheid maar moet jij even verduidelijken

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij auto neemt hij eerst de dual tuner en daarna de single tuner. Ik heb de ontvanger op de teststand staan op een triax88 met motor met snelconnector en heb alleen maar beeld op de dual tuner en de single geen signaal. 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij auto neemt hij eerst de dual tuner en daarna de single tuner. Ik heb de ontvanger op de teststand staan op een triax88 met motor met snelconnector en heb alleen maar beeld op de dual tuner en de single geen signaal. 

Weet je dat zeker?

 

Volgens mij wordt de tuner met de minste satelliet posities tot zijn beschikking als eerste gebruikt indien deze kan worden gebruikt voor de opname, en pas daarna de overigen. In geval van alle tuners dezelfde config kan je natuurlijk gelijk hebben. Maar als je een multi sat en een draaibare setup hebben zal de draaibare als laatste moeten worden gebruikt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...