Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste sat-leden

Ik heb een schotel van 88 cm bij regen heb slecht signaal,vooral bij astra 23.5 dunne lnb 50%

Is het mogelijk met lnb houder om 4 smart titanium lnb op de schotel van 88 cm te plaatsen?

Of kun je dan geen astra 23.5 meer ontvangen?

Ik hoor graag jullie advies.

Geplaatst:

Beste sat-leden

Ik heb een schotel van 88 cm bij regen heb slecht signaal,vooral bij astra 23.5 dunne lnb 50%

Inverto Multi Connect is een ramp lnb. Weggegooid , sneu geld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

beter inverto black ultra lnb's pakken  die passen er perfect op

Ik gebruik nu 3 smart titanium LNB's  en 1 megasat Multifeed LNB Twinvoor astra 23.5.

Dus ik dacht als ik nu 4 smart titanium LNB's dat siginaal op astra 23.5 beter wordt?

Ik heb nu op astra 23.5 50% op astra 19.5 70% op astra 28.5 70% Hotbird 55%. signaal, terwijl ik met mijn vorige schotel van 72 cm rond de 98% signaal had.

Ik vind het vreemd dat ik nu op een schotel van 88 cm zo'n laag signaal heb.

aangepast door isoefian
Geplaatst:

dan staat ie echt niet goed uitgericht

normaliter moet je toch stukken hoger liggen met je signaal als wat jij aangeeft

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst: (aangepast)

Beste isoefian

Je hebt het over een schotel van 88cm. Bedoel je een Triax 88 van 85cm breed en 95cm hoog op de spiegel gemeten?

Sprietje,

Ja 88 cm breedte en 95 cm hoogte. schotel is gekanteld op 31.

aangepast door isoefian
Geplaatst:

Beste isoefian

Je hebt het over een schotel van 88cm. Bedoel je een Triax 88 van 85cm breed en 95cm hoog op de spiegel gemeten?

Sprietje,

Heb nu op astra 23.5  50% signaal Dunne LNB dat  is erg storings gevoelig als het maar even regent dan heb ik stotterend beeld.

Zou ik met de schotel van 88 cm 4 smart titanium LNB's kunnen gebruiken waardoor ik beter signaal heb of moet ik voor astra 23.5 een dunnere lnb blijven gebruiken doe ik iets verkeerds?

Ik hoor graag van je.

Ik hoor graag van je wat ik over het hoofd zie.

Geplaatst:

Het lijkt er op dat de megasat Multifeed LNB  het zelfde probleem heeft als de Inverto Multi Connect,

je moet de megasat Multifeed LNB vervangen door een inverto black ultra ,en dan is je probleem

opgelost

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ja, lijkt mij ook het beste, de Megasat Multifeed vervangen door een Inverto Black Ultra twin.

Als je even opgeeft in welke regio je woont, zal ik je de afstellingen geven.

Geplaatst:

Ja, lijkt mij ook het beste, de Megasat Multifeed vervangen door een Inverto Black Ultra twin.

Als je even opgeeft in welke regio je woont, zal ik je de afstellingen geven.

Sprietje,

Opgelost schotel zat niet goed vast nu afgesteld 91% signaal :)

Bedankt voor jullie hulp.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen