RicardoBelli Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Dat vraag ik mij af .wel bestaat er misschien de mogelijkheid om de dab + antenne op de disecq shwits aan te sluiten . Op een aparte aansluiting ben even de naam kwijt .maar ik weet niet hoe dat werkt .
pitje1 Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 filter invoegen 1 ingang voor VHF/UHF 1 ingang voor sat uitgang gecombineerd naar ontvanger.....alles met F conn. Waarschijnlijk moet je in de huiskamer dezelfde filter plaatsen om de 2 signalen te scheiden. Er zal wel een aantal dB verlies opzitten....
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2020 Moderator Geplaatst: 3 januari 2020 Dat werkt alleen met een passieve DVB-T(2) antenne. Heeft die antenne voedingsspanning nodig zal je een andere oplossing moeten bedenken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 (aangepast) Dan moet je de voeding van de antenne gewoon tussen de antenne en de duplexer zetten. Binnen kun je zo'n zelfde zetten of een inbouwdoos met een tv, radio en satellietaansluiting. 3 januari 2020 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen