Ga naar inhoud

Dreambox op tv en laptop tegelijk kijken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Satelliet pro's,

Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar hopelijk kunnen jullie pro's deze amateur helpen. Ik heb namelijk nu eindelijk Dreambox op mijn laptop (Macbook) kunnen krijgen d.m.v. het programma iDreamX. Het probleem is nu echt dat wanneer ik een kanaal open via VLC beneden ze geen tv meer kunnen kijken. Mijn vraag aan jullie pro's is of hier een oplossing voor bestaat? dat en op de tv en op de laptop op het zelfde moment een kanaal naar keuze bekeken kan worden. Excuses alvast als ik nu een domme vraag stel maar ik ben nog totaal niet bekend op dit terrein. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.

Alvast bedankt!!

Groet

p.s. het gaat om een dreambox 800 se of hd als dat misschien van belang is bij het beantwoorden van deze vraag.

Geplaatst:

Je kunt alleen tegelijk naar een kanaal kijken wat op dezelfde transponder en polarisatie zit.

Als je een "vrijere" keuze wilt hebben moet je een multi tuner ontvanger hebben.

De 800 is een single tuner.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Hier met een DM8000 kan ik inderdaad vrij naar een kanaal lijken op de PC, terwijl er in de woonkamer naar een andere zender kan worden gekeken.

Config, 4 tuners, waarvan er bijna 2 niet meer werken... :(  )

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen