Ga naar inhoud

Tip : Skew afstellen icm met kompas iphone

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet hoe anderen het doen maar ik vind het erg lastig om multirail en lnb in te stellen op het juiste aantal graden.

Ik kom er net achter dat op mijn iphone een extra tab zit bij je kompas welke een graden meter is! (ios7)

Werkt erg mooi, kantel de iphone en je ziet hoeveel graden je hem kantelt met een mooi plaatje erbij.

Ideaal lijkt me !

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Het schijnt dat de sensor in de 5s die dat regelt afwijkt, in de voorgaande modellen niet. Dus wel eerst kijken of je telefoon het goed aangeeft.....

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Geplaatst: (aangepast)

Voor mensen die denken dat die electronische hoekmeter groot is, hij is slechts 50x50mm dus makkelijk
overal toe te passen en zit in een mooi tasje. In Duitsland koop je hem al voor €29,50.

post-60869-0-51178400-1381675228_thumb.jpg

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Ik verkies de linker analoge voor bijna 10 euro (ook in Duitsland) te koop. Ken die rechtse digitale persoonlijk niet maar als hij net zo "nauwkeurig" is als mijn Samsung Tab2 en LG-430 optimus L3 II smartphone i.c.m. de verschillende hoekmeter apps dan vind ik ze niet precies genoeg. Meestal ijk ik ze eerst op een lange waterpas maar na enkele seconden wijken ze al een paar graden af.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen