Ga naar inhoud


Echte oplossing voor Windows fout 0x80070490


ronaldsl
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

 

Na alle ellende met een gecrashte hdd voor mijn laptop er een andere ingezet en W7 Ultimatie geinstalleerd. So far so good.

 

Wil ik nu SP1 installeren krijg ik bovenstaande melding. Het heeft er iets mee te maken dat er iets mist bij het update proces, internet staat er vol mee, echter ben ik DE oplossing nog niet tegen gekomen. Op de Windows site staat hiervoor een aparte tool, deze gaf echter ook niet de oplossing.

 

Heeft iemand hiermee ervaring, en al helemaal zou zijn DE oplossing ??

 

Groet, Ronald

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

De oplossing komt van Microsoft zelf....  http://support.microsoft.com/kb/958044/nl   Let op als je op de pagina komt krijg je meteen een popup met een Fitx-it aangeboden (Het genoemde programma zoals in de oplossing vermeld). Accepteer deze en voer het uit.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winwiz,

 

Ik heb nu geloof ik wel 43562 tools van MS zelf laten lopen, echter allemaal met geen resultaat. De computer is nog redelijk maagdelijk, dus ik stop morgen maar eens opnieuw de install DvD erin en dan maar weer eens verder kijken. 

Op het net zie je zeer veel mensen met dit zelfde probleem, echter heeft niemand een pasklare oplossing......vreemd.

Hoe dan ook ik heb nu zoveel gerotzooit, begin maar weer ff van voren aan.

Bedankt voor je tip, wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...