Ga naar inhoud


Hulp nodig Vu+ solo of Xtrend?


Jamilo11

Aanbevolen berichten

Hallo Mensen,

 

Ik heb een dringende vraag!

 

Ik zoek de juiste satelliet box en heb een budget van 250 euro. Ik heb verder een grote schotel met motor. En wil mijn receiver op mijn kamer hebben om vooral sport Voetbal, NBA en Amerikaanse sport te bekijken en de mooiste Film kanalen. En eventueel als het mogelijk Nederlandse zender Fox Sports.

Ik heb wat research gedaan en kwam uit bij xtrend 4000, xtrend 6500 en de VU+solo. Alleen na dit liep ik vast wat is nou de beste optie of zijn er betere?
Kan ik hiermee alle satellieten ontvangen zoals Nederlands, Alle sport Hd zenders, Europa, Amerikaen Arabisch onder andere Aljazeer sports via ccam?
 

Kan iemand me zeggen wat beste kwaliteit oplevert en de verschillen? 

 

Alvast hartelijk bedankt.


Met vriendelijke groet,

Jamil Wehbe

Link naar reactie
Delen op andere sites


natuurlijk zijn er favorieten, maar de VU+ solo is dat nu niet meer (die is van een bouwjaar 3,5 jaar geleden)

dus zoek je recente receivers, als je nog een tijd nieuwe ontwikkelingen ermee wilt kunnen volgen

 

de solo2 zou een prachtig receivertje voor jou zijn (een twin pvr met 1000Mbit netwerk)

loopt super.

 

de et's zijn ook leuk hoor, maar daar moet je in het andere subforum navragen. Het sub forum van sat4all > Clarck Tech ET xxxx.

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De solo zou ik niet voor kiezen dan kun je beter de duo doen of de solo2 dezen werken beter door meer geheugen en betere processors.

Voor 250 Euries? Waar?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de solo 2 ook beter als xtrend boxen dus?

 

Zoals Eduard07 terecht al aangeeft valt de SOLO2 buiten jouw budget want de SOLO2 kost toch al snel € 320,= maar dat heb je ook wel de meest moderne en snelste ontvanger die op dit moment te koop is, en ja, beter als de genoemde Xtrend boxen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de VU gebruikers dat ik VU een beetje afval maar ik wilde dit even melden in dit mooie VU forum. Jullie mogen ook gerust in het Xtrend forum posten hoor, kunnen jullie nog wat 'leren' over de vele mogelijkheden van de Xtrend. :D

 

Sjaak, schiet jij nu niet een beetje door :grin:  en mocht je dit soms doch wel enigszins menen, wat ik me nauwelijks jan voorstellen, dan ben ik natuurlijk razend nieuwsgierig naar de vele mogelijkheden die de Xtrend boven de VU biedt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de VU gebruikers dat ik VU een beetje afval maar ik wilde dit even melden in dit mooie VU forum. Jullie mogen ook gerust in het Xtrend forum posten hoor, kunnen jullie nog wat 'leren' over de vele mogelijkheden van de Xtrend. :D

lees hier

 

en sorry

afvallen is de mode.

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das niet zo moeilijk Jürgen, STABILITEIT en goede drivers bij de ET9500 dat de VU op veel punten de 'mindere' is. Veel gebruikte formaten kan de VU niet afspelen de ET wel want die hebben de licenties gekocht. Ze zijn uiteraard niet slecht maar het zou niet mijn ontvanger zijn, in Januari komt de nieuwe ET10000 uit daar verbleekt gelijk de VU+solo2 bij. :P

 

is dat een kunst?

als er nieuwe ontwikkelingen zijn ? OF ? komen

 

je weet wellicht niet hoeveel mensen met een solo2 op en top tevreden zijn

 

die aan de ET geen enkele boodschap hebben...

VU niet afspelen de ET wel want die hebben de licenties gekocht. Ze zijn uiteraard niet slecht maar het zou niet mijn ontvanger zijn

a gekocht > kan of mag > doordenkertje

b uiteraard niet slecht > dus waar lult u over? uw voorkeur

 

als je de broadcom chip kent ben je helemaal gelijkwaardig

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ET is met software ontwikkeling verder en beter uitgekristalliseerd en doet ook  WMA/WMV/DTS ed.


HBBTV loopt moeiteloos vlot soepel


ET's zitten op kernel 3.8.7,  VU  3.1.1 (solo2 duo2 3.3.x)


 


Hier een goed vergelijk DMM, Xtrend, VU, en XP1000


(verbruiksgegevens zijn gemeten waarden,niet uit de folder)


 


http://openpli.org/wiki/comparison


ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...