Ga naar inhoud

partnerbox : kan zenders va partnerbox niet toevoegen aan zenderlijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb partnerbox gesinstalleerd op mijn et9000 en maak contact met een andere et9000. So far so good.

De manier hoe ik naar de zenders kijk van de partnerbox is via blauwe knop en dan remote tvplayer.

Nu heb ik begrepen dat je de zenders van de partnerbox ook echt kunt toevoegen aan je zenderlijst, zelfs hele bouqetten.

De manier zou zijn om naar de zender lijst te gaan, dan naar favorieten met de blauwe knop en dan menu indrukken. Dan zou daar een entry moeten staan voor het toevoegen van partnerbox bouqets. Alleen deze optie is er bij mij niet.

Ik heb de laatste openpli 4 en daarop de partnerbox plugin gedownload. Zou dus de laatste versie moeten zijn.

Iemand enig idee? Moet ik een nieuwere versie van de partnerbox plugin hebben en hoe kom ik daar dan aan?

Zie ook : https://sites.google.com/site/allaboutdreambox/plugins/partnerbox-channel-selection

Geplaatst: (aangepast)

schreef ik net in ander bericht,

partnerbox plugin is van het Merlin Team

die maken deze plugin uitsluitend voor de dreambox

support en of plugin via een feed bij andere dan de dreambox hebben ze "verboden" al jaren geleden

natuurlijk zijn er remotestream en remoteepg plugins als alternatief

ook voor de ET

ciao

aangepast door Tonskidutch

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Gebruik je OpenPli? zo ja daar bestaat een alternatief, remote Bouquet import (of zo iets).

In het menu - Zenders zoeken staat er dan : Remote channels stream convertor.

Hiermee scan je alle bouquets die je wil van een romote box, En deze installeerd die als een bouquet.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

De pugin die hiervoor nodig hebt heet in OpenPli 4:  Remotestreamconvert (2.0+git16)

Installeer deze op de clientbox en na opnieuw opstarten vindt je hem terug onder "zenders zoeken" als

Remote channel stream converter.

Hiermee kun je de volledige zenderlijst van de serverbox inladen en uiteraard gebruiken.

Zorg dat beide boxen een vast ip adres hebben in je netwerk en elkaar kunnen 'zien'.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...