Ga naar inhoud


draadloze schakelaar


Busje komt zo

Aanbevolen berichten

Een doos met daarin apparatuur geheel afdekken en met stucwerk afwerken??

 

Toch zeker niet bepaald mijn idee.

Als je de doos niet meer wilt zien oké, maar bouw hem dan zo weg dat je er later nog weer bij kunt komen zonder het stucwerk weer open te moeten hakken of maak de doos op een of andere manier toegankelijk.

Maar zo maar wegwerken onder een laag stucwerk verdient zeker geen schoonheidsprijs en mocht je er tussendoor toch bij moeten dan zal het nog veel beter zichtbaar worden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Als je toch moet gaan stucen, dan snap ik heel je vraag niet.

 

Dan slijp of hak je een sleufje van boven naar beneden en verplaats je de schakelaar naar een 'normale' hoogte.

 

Moet de schakelaar aan de andere kant op de muur, boor je door naar de andere kant, maak je aan die kant een sleufje, boor je een doos en zet je daar je normale inbouwschakelaar.

 

Dat is naar mijn mening de enige manier om het betrouwbaar en duurzaam te realiseren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een mogelijkheid.

 

Je moet die ontvanger niet wegwerken. Je moet erbij kunnen om zenders te pairen. Stel dat je er nog een losse schakelaar bij wil hebben dan kan dat dus niet meer.

 

Een ACM-1000 is ook goed als je die trekschakelaar helemaal weg haalt. Maar hij moet wel bereikbaar blijven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi! Kijk ook eens naar de andere producten, het is spotgoedkoop en je kan er geinige dingen mee doen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die 2 producten die jij gekocht heb ga ik niet rijk worden :grin:

 

Soms zie je aanbiedingen van starterssetjes. Ik heb voor 35 euro een setje gekocht met 3 schakelaars en een afstandsbediening. Daar kan je je geen buil aan vallen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch moet gaan stucen, dan snap ik heel je vraag niet.

 

Dan slijp of hak je een sleufje van boven naar beneden en verplaats je de schakelaar naar een 'normale' hoogte.

 

Moet de schakelaar aan de andere kant op de muur, boor je door naar de andere kant, maak je aan die kant een sleufje, boor je een doos en zet je daar je normale inbouwschakelaar.

 

Dat is naar mijn mening de enige manier om het betrouwbaar en duurzaam te realiseren.

In een badkamer wordt vaak een schakelaar hoog geplaatst ivm 230Volt aanrakingsgevaar.

Verplaatsen naar een bereikbare hoogte is wellicht verboden in ieder geval onveiliger.

Je moet je houden aan de 3-zone indelingen. Kijk uit! 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...