Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Philips/Pace 7dsr 141 deed het net als mijn vantage 8000s best goed met in totaal 3 smartwi-kaarten. De 8000s nog steeds, maar - sinds 10oktober heeft CanalDigitaal nieuwe firmware geupload naar de 7141, en doet het apparaat het niet meer met de smartwi, Terug naar fabrieksinstellingen? Onmogelijk! Want, als je de fabrieksinstellingen herstelt, moet je in DEZE versie meteen de nieuwe zenders inladen, en krijg je de laatste firmware cadeau... Volgens mij een actie van CD die echt niet kan... ik wil zelf bepalen met welke firmware ik werk... Ik had eerder al ingesteld dat de software NIET geupdated mocht worden, met de fabrieksinstellingen deed 'ie het wel. Iemand een suggestie? NB, verwisselen met andere smartwi-kaarten, update smartwi (laatste al weer een paar jaar oud), hij doet het alleen met de CD-card... En de Vantage doet het nog wel!  

• Moderator
Geplaatst:

Welke software versie heeft je Smartwi?

Update v4.0.0.0 zou compatibel zijn met het nieuwe CI module en misschien ook in jouw geval je probleem kunnen oplossen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Welke software versie heeft je Smartwi?

Update v4.0.0.0 zou compatibel zijn met het nieuwe CI module en misschien ook in jouw geval je probleem kunnen oplossen.

Hallo,

Volgens mij heb ik de laatste versie vorig jaar geinstalleerd...

Geplaatst: (aangepast)

In principe zou de smartwi nog steeds prima met gecertificeerde CD boxen moeten kunnen werken hoor. Dat ligt dan eerder aan de smartwi (bepaalde timings) dan aan de gecertificeerde box denk ik.

Ik heb recent met een season2 interface het kaart verkeer tussen kaart en box gelogd en daaruit blijkt dat de kaart als vanouds zijn werk doet.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen