Ga naar inhoud


Streamen opnames duo2 naar duo via internet extern ip adres


duocams

Aanbevolen berichten


Hallo Jürgen,

Ja, nu ik een duo2 heb wil ik de duo op een ander adres gebruiken. Maar zonder card en schotel, alleen maar om via internet verbinding te maken met mijn duo2 thuis en de opgenomen movies bekijken. Dit deed ik eerst via de laptop met webif, dus ervaring heb ik hier al mee, alleen niet om dit met een duo te doen.

Dus inderdaad via internet met lan vanaf ip adres1 verbinding maken naar ip adres thuis.

Gr. Ruud

aangepast door duocams
Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite veranderd er niets t.o.v. wat je voordien al deed maar je moet natuurlijk jouw (Internet) router dusdanig aanpassen dat je vanuit het WAN toegang kunt krijgen tot de DUO2 maar dat moest je voordien met jouw laptop natuurlijk ook wel.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De benodigde poorten forwarden voor webif op duo en vlc player op laptop is al gedaan en dat werkt gewoon. Maar dat truukje werkt niet vanaf een duo naar een duo2. Wat lokaal wel eenvoudig kan is via menu netwerk de duo2 hdd mounten op de duo, dan heb je de duo2 hdd in je movielijst op de duo, bv als \\duo2\media\hdd. Dat werkt hier ook, maar dat truukje werkt niet via internet, alleen lokaal, tenminste ik krijg het niet voor elkaar.

aangepast door duocams
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...