Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 ik ben in het bezit van een phiips 5816,<BR>maar ik wil een nieuwe kopen. zijn er ontvangers die zowel seca als irdeto "coderen"? ik wil namelijk de t en k weer kunnen ontvangen. of kan ik beter na febr. iets nieuws kopen?<P>de wereld is klein zonder schotel
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 @joris.<P>Er is nog geen geen satellietontvanger<BR>die Seca en/of Irdeto CODEERT.<BR>Wel zijn er ontvangers die Seca en/of<BR>Irdeto DECODEREN ! <P>Ontvangers die zowel Seca als Irdeto <BR>decoderen zijn de ontvangers met een<BR>CI (Common Interface).<BR>Hiervan zijn vele modellen op de markt,<BR>o.a. Humax 5400, Echostar 3000 enz. enz.<P>Of je beter na februari iets anders kan <BR>kopen is koffiedik kijken.<BR>Ik zou zeggen vraag even bij C+, die weten <BR>volgens mij meer ! <BR>
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Pleaze correct me if i'm wrong, maar volgens mij wil een CI machine zeggen dat je daar verschillende CAM's kan plaatsen, bijvoorbeeld seca, irdeto, viaccess. Afhankelijk daarvan kan hij seca, irdeto, viacces decoderen. een CI-machine kan dus niet per definitie seca en irdeto aan.
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 bedankt, als begnneling ( eerste jaar ) ben ik nu een stuk opgeschoten met de duidelijke antwoorden die ik gekregen heb.<P><BR> de wereld is klein zonder een schotel
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 nokia9500 met allcam en paarse kaart moet 't doen
Aanbevolen berichten