ejdv Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik kreeg vandaag een mailtje waarin mij het HD actie-pakket wordt aangeboden. Op het eerste gezicht lijkt dat een goede aanbieding, maar denk nu dat je er uiteindelijk in achteruit gaat. Op dit moment heb ik het STB pakket, plus het HDTV pakket. Dit gaat mij per 1/12 €139,92 p.j. kosten (€79,92 plus 12x €5,00). Ik krijg daarvoor 21 HD zenders en wat SD zenders die ook in HD te zien zijn, voor zover ik het kan bepalen. Het reguliere HD actie-pakket zou mij €119,40 p.j. kosten en krijg daarvoor slechts 16 HD zenders en 0 SD zenders. Tervergelijking zou het reguliere BasisHD pakket mij €215,40 kosten en krijg daarvoor 18 HD zenders en wat meer SD zenders dan het STB pakket. Nu begrijp ik dat het HD actie-pakket initieel voor kabelaar-abonnees werd aangeboden en dat het nu aan STB pakket abonnees wordt aangeboden. Mijn vraag aan de ronde is, of ik de juiste rekening maak en is hier inderdaad sprake van een 'nep'-aanbieding ? Gegroet, E.J. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen