Ga naar inhoud


centrale verwarming


blitzteam

Aanbevolen berichten

Als ik mijn thermostaat bv op 18 graden instel, dan gebeurt het vaak , dat het in de huiskamer +/- 21 graden is.Het is alsof de ketel te lang blijft nabranden.

Of dat de thermostaat op 18 graden is ingesteld, de temp zakt tot 16 graden, voordat de verwarming weer aanslaat.

ik heb de range al ingesteld op een 0.5 graad op de thermostaat, maar het probleem blijft.

Kan ik ergens op de ketel(Hoog redements ketel) iets verstellen zodat dit probleem wordt verholpen.

Ik heb een Radson ketel.

Hoelang heb je de klachten al? Hoe oud is de Elro (batterijen op)??? Welk type Elro heb je? Welke type Radson heb je?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een kamer thermostaat waar je kan instellen hoe ver hij door moet verwarmen plus of min in het menu

kijk eens of dat bij jou ook het geval is,is dat het niet misschien dat je het terug kan brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een modulerende HR ketel hoord eenThermostaat die bij het desbetreffende type ketel hoord ,als je een verkeerde gebruikt kun je dit soort problemen krijgen.

Vraag bij je instalateur welk type Th. er bij hoort

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...