1pm Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Heb hier nogeen oudere laptop op xp draaien maar het gekke is heb geupdate naar sp 3 omdat er anders geen skype meer draaide . Nu is dat ding zo verdomd traag geworden ik snap m niet heeft dat daar mee te maken , ook als ik een internetsite wil openen gaat heel langzaam en komt altijd die zandloper te voorschijn . Wil ik bv een progamma verwijderen dan duurt dit heel lang of gaat helemaal niet ! iemand een oplssing hiervoor of tips ? bedankt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
winwiz Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Windows 7..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
gors Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 heb je nog wel voldoende plaats op jouw HD ? Voor het virtuele geheugen, het wisselbestand. Stel dit in op 2 tot 3 keer de grootte van het RAM geheugen.Dit doe je via configuratie, systeem, geavanceerd, virtueel geheugen.
1pm Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2013 Dat ga ik straks eens proberen dan bedankt voor de tip en tja windows 7 op een oudere lap zal wel niet draaien ben ik bang Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Psychosammie Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik denk van wel. En anders doe je een frisse installatie XP, dat helpt zeker. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 1pm hoe oud is oud, een HPminiPc die al 6 jaar oud is, draait ook met w7 Laptops hebben vaak bepaalde drivers voor sound / mousepad / modem / pmcia / usb hub en die werken meestal wel. De betere Merken geven ook een compatibility list uit, voor hun type laptop en de ingebouwde Hardware met de OS versies op hun websites. heb je daar al eens naar gezocht? Second Life Mungo Parker
ronaldsl Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Dat ga ik straks eens proberen dan bedankt voor de tip en tja windows 7 op een oudere lap zal wel niet draaien ben ik bang Ik zit hier achter een oude Acer 1360 met maar 1 GB memory en 40 GB HDD, Windows 7 draait als een tierelier, in tegenstelling tot XP. Probeer je het toch gewoon 'ff'
1pm Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2013 heb eens t vitueel geheugen verhoogd is al sneller nu nl lap is zoeen 11 jaar oude och ja zolang hij t nog doet ben ik tevreden vind alleen raar dat dit gebeurt na update naar sp 3 . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Psychosammie Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Even Bill G. bellen en vragen om de gratis probeerversie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 @1pm Is niet zo gek. SP3 heeft een enorme hoop bagger op je schijf gezet. Draai eerst maar eens CCleaner. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
ronaldsl Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 waar vind je W7 om even te proberen? Het net staat er vol mee maar dat ga en mag ik je hier niet vertellen...............helaas...
Snoopy Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Controleer in ieder geval 2 zaken: - zoekt de computer naar updates tijdens opstarten ? - kan het zijn dat er een geplande virusscan op de achtergrond loopt - taakbeheer starten en kijken of er overbodige processen lopen - JQS.EXE actief ? (Java Quick Starter)
1pm Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2013 @1pm Is niet zo gek. SP3 heeft een enorme hoop bagger op je schijf gezet. Draai eerst maar eens CCleaner. dat was m bedankt Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Psychosammie Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 Mooi! Dan zit je schijf toch wel vol. Probeer minimaal 15% vrij te houden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen