Ga naar inhoud

De laptop is traag geworden na update naar sp 3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toch nog ff een punt en wel het volgende als ik die ccleaner eroverheen laat gaan gaat ie als een speer weer maar na een dag of 2 wordt ie weer langzaam .

iemand ngeen een idee ik heb ee win 7 erop gezet maar die draait niet dan loopt ie helemaal vast dus zal het met xp moeten doen

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Hoeveel % vrije ruimte heeft je harddisk?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

heb je wel genoeg vrije schijfruimte voor de Windows wisselbestanden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Van die wisselbestanden heb ik omhoog gezet rare is alleen de eerste 2 dagen draait ie perfect ik zie wel nog steeds iets staan van sp 2 in de software en ook uiteraard sp3

Vaste schijf is 27,9 g nog vrij 15,2 en gebruikt 12,7 ik heb geken bij t vitueel geheugen wisselbestand staat op 1900

aangepast door 1pm

Geplaatst:

Heb je een antivrus programma? Zo neen installeer er dan snel één, heb je er meer dan één, verwijder ze allemaal en herbegin met één. Heb je er één, schakel eens de updates van dat programma uit, indien mogelijk. Indien niet mogelijk zet dan het antivirus programma eens helemaal uit. Indien dat de oplossing is, installeer dan een ander. Laat de computer eens volledig scannen.

Het zou ook kunnen dat SP 3 ongemerkt een onaangepaste driver geïnstalleerd heeft.

Voor de update naar SP3 is er waarschijnlijk een herstelpunt gemaakt, keer eens terug naar die situatie en controleer een paar dagen of de computer nu geen problemen meer heeft.

Kijk ook eens in de TEMP file of daar sporen van terugkerende updates te vinden zijn bvb van Java

Geplaatst:

Heb je een antivrus programma? Zo neen installeer er dan snel één, heb je er meer dan één, verwijder ze allemaal en herbegin met één. Heb je er één, schakel eens de updates van dat programma uit, indien mogelijk. Indien niet mogelijk zet dan het antivirus programma eens helemaal uit. Indien dat de oplossing is, installeer dan een ander. Laat de computer eens volledig scannen.

Het zou ook kunnen dat SP 3 ongemerkt een onaangepaste driver geïnstalleerd heeft.

Voor de update naar SP3 is er waarschijnlijk een herstelpunt gemaakt, keer eens terug naar die situatie en controleer een paar dagen of de computer nu geen problemen meer heeft.

Kijk ook eens in de TEMP file of daar sporen van terugkerende updates te vinden zijn bvb van Java

Ja heb avg erop draaien gescand heb ik al is niks gevonden herstel punt heb ik nog niet geprobeert zal ik eens doen , is alleen zo dat als ik bv naar FB ga het lang duurt voor de site zich opent of ik moet afsluiten en komt de melding progamma beeindigen enz .

Dan duurt t ff en gaat heel lanzaam de pagina weg alle iconen op bureaubld zijn ook ff weg dan

Geplaatst:

@1pm, ik heb eens een gelijkaardig probleem gehad met een corrupte installatie van de DVD/CD . De pc was oneindig traag tot ik een cd wilde lezen en dit niet lukte en dan een uninstall gedaan heb van de cd drive en nadien terug geïnstalleerd. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit bij jou het probleem is maar als je terugkeert naar een oud herstelpunt en het probleem is weg ben je zeker dat het aan de software ligt en niet aan een hardwareprobleem dat nu toevallig opduikt na een SP3 installatie.

En ik heb automatische updates uitgeschakeld, ik doe ze manueel en dan zie ik ook onmiddellijk of en welke update de fout veroorzaakt. Ik heb namelijk ook 2 Medion pc's en daar zit soms aangepaste hardware in die niet altijd gediend is met een nieuwe (verkeerde) driver. En Dell ook soms niet.

Geplaatst:

Zo nu draait ie weer als het moet avg 2014 was de boosdoener nl deze heb ik eraf gegooid lukte niet direct toen met dit gedaan http://www.avg.com/nl-nl/utilities en werkte goed .

nu alleen nog een goeie andere virusscanner erop denk aan avast ziet er nl goed uit !

1pm

Geplaatst:

achter je router heb je volgens mij genoeg aan de microsoft eigen firewall + noscript addon voor je browser

blijft over

(risiko, mails met mallware)

avg heeft me op bureau heel veel kopzorgen veroorzaakt en daar moet zeker een betere voor te vinden zijn.

ciao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

avast draait hier al jaren zonder problemen op al mijn PC's.Gratis ook.Enkel wat vertraging bij het starten omdat hij op automatische update staat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen