Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week openpli 4.0 er op gezet. Werkt goed. Echter na een paar dagen valt dreambox spontaan uit, terwijl hij in standby mode staat.

Alleen met schakelaar aan de achterzijde weer aan te krijgen. 

Dit herhaalt zich geregeld.

Zodoende weer terug naar openpli 3.0.

Echter ook hier blijft het probleem bestaan.

Wat kan hier aan de hand zijn ??

Technisat Multytenne Twin
DB500HD
DB800HD
Pli Nightly open PLI
CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Ik neem aan dat het gaat om de DM500, kun je zien of je ventilator nog draait?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Pli er af gooien en de soft van dream installeren. Daarna een stabielere image erop zetten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met "uitvallen"? Helemaal uit, of iets er tussenin?

Kan het zijn dat de voeding niet meer goed presteert?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Nee, draait niet. Hij is zo dood als een pier. Moet hem aan de achterzijde met de schakelaar weer aanzetten.

Wat bedoel je precies met "uitvallen"? Helemaal uit, of iets er tussenin?

Kan het zijn dat de voeding niet meer goed presteert?

Volgens mij staat het antwoord al geschreven.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

En als je de ontvanger weer aanzet met de schakelaar, begint dan even de ventilator te draaien of blijft ie gewoon stil staan?

Heb ook ziets gehad met een dm500 hd, ventilator klemde, de ontvanger viel na een tijdje uit, daarna ventilator los gemaakt, en ontvanger draait nog steeds

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij staat het antwoord al geschreven.

Ik wilde graag even 100% zekerheid. Ik ben er immers niet bij. ;)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

En als je de ontvanger weer aanzet met de schakelaar, begint dan even de ventilator te draaien of blijft ie gewoon stil staan?

Heb ook ziets gehad met een dm500 hd, ventilator klemde, de ontvanger viel na een tijdje uit, daarna ventilator los gemaakt, en ontvanger draait nog steeds

Als ik de ontvanger weer aanzet met de schakelaar dan gaat de ventilator gelijk weer draaien.

Technisat Multytenne Twin
DB500HD
DB800HD
Pli Nightly open PLI
CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Misschien eens nieuwe firmware op gooien, kijken wat ie dan doet? Ik hobby niet zo veel aan die dingen, dus mijn opties zijn op

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...