Ga naar inhoud


Probleem met handmatig zenders zoeken


Jürgen

Aanbevolen berichten

Op 2 oktober is NGC HD verhuisd naar 12.129 V en dat zag ik vanaf die datum in het boven in het beeld lopende banner.

Ik kon deze nieuwe locatie via Fastscan opzoeken en aan mijn eigen zenderlijst toevoegen.

 

Volgens Canal Digitaal zou gisteren RTL7 HD naar 11.856 V verhuizen maar ook vandaag zie ik nog geen banner in het beeld lopen die deze wijziging aangeeft.

Toch schijnt de verhuizing volgens verschillende leden al uitgevoerd te zijn en te functioneren.

 

Ik heb nu in mijn eigen lijst RTL7 HD verwijderd en via handmatig scannen op 11.856 V geprobeerd om de nieuwe locatie te vinden.

Ik zie dan 10 HD zenders verschijnen waaronder RTL4 HD en RTL7 HD, hierna druk ik op OK en na een herstart is geen nieuwe RTL7 HD toegevoegd.

 

Iemand een idee wat ik eventueel fout doe?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan doe ik toch schijnbaar iets fout.

Ik heb de nieuwe locatie nu gevonden maar krijg deze niet zo gemakkelijk in beeld.

 

Ik gebruik een eigen zenderlijst met favorieten en pas als ik na het scannen de provider CD kies dan zie ik 2 x RTL7 HD staan, dus ik moet eerst maar experimenteren hoe ik dit in het vervolg beter in beeld krijg.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...