Hillmara Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik ben benieuwd naar ervaringen met manieren om aan je internet te komen als er geen kabels in de buurt zijn. Internet in de polder dus. Ik woon op het Spaanse platteland, zonder kabels dus moet internet op een andere manier ´uit de lucht plukken´. Enkele jaren geleden had ik satelliet internet. Ik vond het traag, wisselvallig in snelheid ook en beperkt in GB per maand. Daarna, en nu nog, heb ik draadloos internet van Vodafone (met een sim-kaartje) dat via een richtantenne en een versterker op mijn router in huis komt. Erg wisselende snelheden, meestal rond de 50 KB down en nog minder up met uitschieters tot maximaal 400 KB/s. 10 GB per maand maximaal op alle computers en smartphones. Ik ben er niet tevreden mee. Nu lees ik over Wimax en satelliet tot 20 MB/s download tegen redelijke prijzen. Ik weet dat je voor Wimax de antenne moet kunnen zien. Door mijn matige ervaringen met satelliet ben ik daar wat huiverig voor maar misschien had ik de verkeerde provider. Wie wil zijn/haar ervaringen met verschillende manieren van internet in de polder delen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen