Tuurtje Geplaatst: 16 oktober 2013 Geplaatst: 16 oktober 2013 ZIGGO 8888 cables.xml (oude multikabel regio) 2013-10Scan resultaat: 339 gevonden zendersWIJZIGINGEN t.o.v. vorige versie:Diverse streams zijn overgegaan op QAM256Herindeling van diverse zenders over verschillende frequentiesMANUAL:- ftp cables.xml naar /etc/tuxbox/- reboot dreambox- Tuner configuratie: ALS JE 2 DVB-C TUNERS HEBT 2x IDENTIEK DOEN DUS VOOR A & B Tuner type: DVB-C Configuratie modus: Geactiveerd Gebruikte zoekmethode: Provider Zoek op provider: 8888 - ARM ...- Handmatig zoeken Tuner: Tunerx DVB-C Zoekmodus: Compleet Netwerk zoeken: Nee Voor zoeken alle zenders wissen?: Ja Alleen ongecodeerd zenders scannen: Nee Lege transponders overslaan: NeeTuurtje cables.xml
theboyk Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Fantastisch; zou je ook een Enigma 1 lijst erin willen zetten? Ik krijg de Enigma 2 lijst niet goed omgezet naar Enigma 1. Een scan van je zou helpen
jpdw Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 mooi maar is er ook iemand die een completen zenderlijst heb voor ziggo 8888
zomfranken Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Idem graag zenderlijsten (E1 en E2) voor ziggo 5555. Bij voorbaat veel dank!!!!!
laco Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 enigma 2 ziggo bewerkte lijst deze gebruik ik voor 8888 ,wat werk aan gehad maar ik deel deze lijst graag ZIGGO OK.rar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen