Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Houdt er rekening mee dat er ongeveer 3.5 GB gedownload moet worden. Mijn upgrade was binnen ongeveer 1 uur klaar op een i7 systeem met SSD. Er gaan geen gegevens verloren maar zoals met elke grote update: zorg ervoor dat je een goede backup hebt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hij staat hier al te draaien want ik hoorde dat er in deze versie weer een startmenu ed. aanwezig zou en dat dit meer de opvolger van windows 7 zou zijn voor de desktop en dat miste ik toch wel in windows 8.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Er is een startknop.... geen startmenu, die je overigens ook totaal niet nodig hebt...  Misschien handig om dit artikel maar eens door te lezen....   http://tweakers.net/reviews/3265/1/windows-81-microsoft-zoekt-het-compromis-inleiding.html

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Vandaag geprobeerd op mijn Acer Travelmate. Is een simpele i0 Celeron met 1Gb geheugen. Na 4 uur!! Op 70% blijven staan met Gegevens verzamelen... Nu 20:10 en heb maar besloten de installatie te annuleren. Wat een trage pleuris software. Gauw weer Windows 7 erop. Hoop dat Windows 8 net zo flopt als Windows ME en Vista. Verbaast me helemaal niet dat fabrikanten dat Windows 8 laat vallen als een baksteen...

Geplaatst:

Heb je van te voren wel het Microsoft testprogramma gedraaid om te kijken of de laptop geschikt is voor WIndows 8 / 8.1?

Ik heb hier een computer waarop Windows 7 prima draait, maar Windows 8 / 8.1 niet kan draaien.

Geplaatst:

tuurlijk..sterker nog. Er draaide Windows 8 op. Legale update voor 30 Euro.. Maar er zitten meer fouten in 8.0. Updayes uit Windows Store doen het nooit. SkyDrive (is zogenaamd niet geinstalleerd), Maps update niet.. Gewoon een waardeloos OS. Zelfde gejank als Windows ME en Vista.. Alleen omdat het zo nodig moet passen op een telefoon...

Geplaatst:

tuurlijk..sterker nog. Er draaide Windows 8 op. Legale update voor 30 Euro.. Maar er zitten meer fouten in 8.0. Updayes uit Windows Store doen het nooit. SkyDrive (is zogenaamd niet geinstalleerd), Maps update niet.. Gewoon een waardeloos OS. Zelfde gejank als Windows ME en Vista.. Alleen omdat het zo nodig moet passen op een telefoon...

Ik denk dat het probleem eerder bij de gebruiker zit en dat een en ander verkeerd geconfigureerd is.

Geplaatst: (aangepast)

Hier van 8.0 naar 8.1 maar een totale mislukking , halve dag bezig geweest om alles terug normaal te krijgen naar de 8.0.

Bij de één werkt het vanzelf en bij de ander werkt het niet.

aangepast door egypt
Geplaatst: (aangepast)

Ik ben nog geen problemen tegen gekomen op de diverse systemen . Het kan best wel lang duren als je een in verhouding wat minder snel systeem hebt.

aangepast door winwiz
kromme zinsbouw

Geplaatst:

Hier op de Asus (redelijk moderne, i5) laptop ook geen problemen.

Alleen ging de rEFInd boot loader er natuurlijk aan. Die moest ik er daarna weer opzetten.
René.

Geplaatst:

Ik ben nog geen problemen tegen gekomen op de diverse problemen. Het kan echter best wel lang duren als je een in verhouding wat minder snel systeem hebt.

Gelukkig maar. Anders krijg je zoveel problemen dat je de diverse problemen niet eens meer ziet! :P

Hier overigens ook geen problemen gehad met verschillende systemen. Ligt voor 90% aan de gebruiker, zoals gewoonlijk.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Gelukkig maar. Anders krijg je zoveel problemen dat je de diverse problemen niet eens meer ziet! :P

Hier overigens ook geen problemen gehad met verschillende systemen. Ligt voor 90% aan de gebruiker, zoals gewoonlijk.

Ik ben geen beginner hoor dus laat ons het dan maar bij die 10% houden die het niet doen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...