Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Probleemloos geupdate hier op drie windows 8 pcs  ..mij hoor je niet klagen over windows 8 draaide hieral retestabiel .

Als je een andere auto koopt zitten ook niet alle knoppen op de zelfde plaats .

aangepast door Han Peekel

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Leuke vergelijking!! :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

We gaan het toch niet over een startmenu hebben hè. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Van het probleem waarin het updaten niet gelukt is heb ik even een apart onderwerp gemaakt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoi Allen,

Na diverse problemen met win 8 pro met mediacenter op mijn mediacenter pc oa erg veel blokken bij bepaalde zenders niet herkennen van tuners ed dacht ik terug naar win 7....kom stom toevallig terecht bij update naar win 8.1 en dacht ach wrom niet win 8 gaat er toch zo wie zo af...download ok installatie ook goed verlopen ook alle updates gelijk goed...tot mijn verbazing.....tja dan nog even activeren hiervoor een leuke handleiding gevonden en voila naar wat settings en mappen in win 32 te hebben aangepast geactiveerd en kan dus mediacenter weer toevoegen en ook dat lukt met de ooit gekregen sleutel van Microsoft (thanks Bil) ergens verleden jaar en alles werkt weer naar behoren...geen geblok geen ik zie geen tuners gedecodeerd ed....het kan dus wel met win 8 lolllllll.....

Groetjes........

• 1 maand later...
Geplaatst:

Goedemorgen!

Ik heb deze thread gelezen, maar voor alle zekerheid vraag ik het toch nog even:  Kan ik ervan uitgaan dat bij een upgrade van 8.0 naar 8.1 alle data en alle geinstalleerde programma's intact blijven? Dus meer zoals een Service Pack?

Mijn ultrabook (Asus S400C) is nog geen jaar oud en had W8 er al op bij aankoop..

Bij voorbaat hartelijk dank en vriendelijke groeten,  Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Ja hoor alles blijft behouden.  Trek er alleen wel een ruim uurtje voor uit.

Geplaatst:

Thanx!  Dat zal hier wel langer worden, met mijn trage internetverbinding...

Vriendelijke groeten,  Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Na 2 1/2 uur downloaden en 1/4 uur installatie moeiteloos van 8 naar 8.1.  Classic Shell was in eerste instantie niet compatibel, nieuwere versie wel. De gadgets van 8Gadget Pack zijn er mee opgehouden; komt wel weer goed ;-) Dankzij de tip in mijn computer-lijfblad heb ik gelukkig mijn locale account kunnen behouden.

W8.1 lijkt zelfs iets soepeler te draaien, maar er zijn zo veel (instel)mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. De komende dagen dus maar weer flink bijlezen en experimenteren. Spannend!

Ciao,  Henk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...