Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een goeden avond,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn update zender lijst..ik heb 2 recievers een arion pvr 9400 hdmi is een gecertificeerde reciever die ik destijds voor 650,- gekocht heb. als 2e reciever heb ik een philips dsr 7141 hd  en een quad hd kop signaal sterkte is 85% ik heb 2 lnb's op de arion aangesloten en 1 op de philips.

als ik de zenderlijst wil laden moet ik eerst kiezen uit 33 satellieten ik weet niet precies welke ik moet nemen maar wat ik kan vinden zijn de astra 19e, de 1d, en de 28 als er vervolgens gezocht word vind hij een hele reeks zenders maar niet allemaal.. waarom moet dit telkens en is dit zo lastig om uit te zoeken wat en waar je het moet instellen..ik wil tv kijken en de zenders waat ik voor betaal en niet 3 dagen speuren en programmeren om bij te blijven kan mijn reciever geen mp4 aan en moet ik nieuwe recievers kopen om te kunnen kijken? wat is nu de beste qua prijs en kwaliteit hoe lang duurt het voor ze weer iets nieuws verzinnen en ik weer een andere moet nemen...

kort om hoe automatiseer je het zender systeem zodat hij ook werkelijk de software update en zenderlijsten automatisch geupdate worden..

graag u advies..

met vriendelijke groet,

Mathijs

Geplaatst: (aangepast)

over welke ontvanger heb je het?

als ik het zo lees heb je het over beide ontvangers.. misschien kun je de vragen duidelijker stellen

die Philips doet precies wat je nu vraagt, alleen moet je het in het menu aangeven dat je de zenderlijst automatisch in wilt laden (wat ik nog weet van mijn 7471)

aangepast door john-sathopper

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Geplaatst:

het gaat mij om de arion pvr 9400 hdmi ik heb inmiddels begrepen dat het komt omdat die geen hd en mpeg4 kan laten zien dus weg 650,- en zoeken naar een vervanger..alleen weet ik nog niet welke nu slim-goed en makkelijk is...iig dank voor je antwoord..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen