Portuuno Geplaatst: 17 oktober 2013 Geplaatst: 17 oktober 2013 (aangepast) Vu+ Uno draait op VTi 6.0.2. Als ik switch tussen 2 zenders op 1 boeket, of tussen 2 zenders op verschillende boeketten, is het geluid vaak niet helder meer. Tv uit en daarna weer aan> geluid weer perfect. Is gekomen na flashen VTi 6.0.0. Heb dit probleem alleen op de Vu+. Geluid analoog van Vu+ met i-links naar versterker. (Lijkt mij het probleem niet) Iemand enig idee? 17 oktober 2013 aangepast door Portuuno
Gast Koffieshop Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Nou de Vti 6.0+ is niet stabiel. Nou wat ik zou doen is naar vti 5.0+ image gaan Mvg
Moderator wiz Geplaatst: 31 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 31 oktober 2013 Mijn Uno draait ook op vti 6.x en die heeft dat probleem niet. HDMI stekker al eens gecheckt of een andere kabel geprobeerd? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Geplaatst: 1 november 2013 Mijn Uno draait ook op vti 6.x en die heeft dat probleem niet. HDMI stekker al eens gecheckt of een andere kabel geprobeerd? Wiz, Heb alles al gecontroleerd. Zou het te maken kunnen hebben met de analoge uitvoer naar de versterker? Probleem diende zich aan na VTi 6.0.1. en met name als ik schakel van bijv. Ned1 in het ene boeket naar ARD in het andere boeket etc. Als ik dan de tv even uit en aan zet is het geluid vele malen beter, net of er een dik gordijn wordt weggeschoven. Misschien iets om in de gaten te houden of uit te proberen door andere "analoge VU+-ers"? ( In een ander draadje zag ik dat 6.0.3 al uit zou zijn. Klopt dat?)
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2013 Geplaatst: 1 november 2013 neen 6.0.2 kun je updaten vanaf 6.0.1 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen