Ga naar inhoud


Inverto Scena 5M defect


Kareltjevdh

Aanbevolen berichten


  • 5 maanden later...

ik heb hetzelfde probleem. Maar ik lees ook in de dispay en daar  lees ik eerst INVERTO en daarna OTA 12603 en daarna geeft hij puntjes en gaat vervolgens weer uit. Kan er verder niks mee doen. Messchien dat dit een aanwijzing is voor iemand om een goed antwoord op te geven wat er mis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de schotel zijn geen problemen, alles staat goed. Ik heb meerdere (3 stuks) inverto scena 5m 5650 en werk met een Smartwie cardspiter. Ik heb ook geprobeerd om de originele kaart er in te doen maar dat help ook niet. Met de andere 2 heb ik geen probleem, ook niet als ik ze met elkaar van plek verwissel. Ook heb ik een week geleden bij alle drie de laatste update binnen gehaald van Mei 2012. Messchien moet ik nog iets anders downlode en met een USB stik proberen er in te doen, maar daar heb ik niet voldoende kennis van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de firmware opnieuw er op gezet en alles naar factory default gezet, maar nog geen resultaat. Nu lees ik dat er eerder problemen zijn geweest met de 7000 serie en een firmware waardoor ook de box in standby bleef staan. Heeft er nog iemand een versie van voor 1_0_1_79 op zijn HD staan? Ik kan hem online niet vinden.

 

@ Kareltje, firmware updaten doe je door de bin file op een USB stick te zetten en in de box te doen. De stick mag je pas plaatsen als de box er om vraagt. De box moet uit staat en dan aanzetten met het pijltje omhoog ingedrukt houden. De box komt dan vanzelf met USB in het schermpje. Dan pas de USB stick plaatsen.

Of was jouw probleem al opgelost? En hoe heb je dat gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kareltjevdh

Ik heb ook 3 stuks Inverto Scena 5M ontvangers en heb een paar jaar geleden met één van deze ontvangers precies hetzelfde euvel gehad. Gelukkig zat hij nog in de garantie dus is hij naar de importeur gestuurd. Toen het allemaal wel heel lang ging duren, belde ik eens op en toen kreeg ik te horen dat zelfs de importeur het euvel niet opgelost kreeg en dat hij naar de fabriek was opgestuurd. Het ergste was dat toen ik hem terug kreeg, het probleem maar ten dele verholpen was. Hij moest toen voor de tweede keer naar de fabriek opgestuurd worden. Alles bij elkaar ben ik dat ding vele maanden kwijt geweest maar uiteindelijk was het in orde. Gelukkig maar want ik vind het een hele fijne tuner met ook een blindscan functie.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...