Loui (K) Geplaatst: 19 oktober 2013 Geplaatst: 19 oktober 2013 (aangepast) Ik heb hier een stream die ik blijkbaar niet werkend krijg http://www.youtube.com/watch?v=GKe9cf26jxU Ik heb alles al geprobeerd maar ik ben bang dat deze niet te zien is op mijn DM8000. Is er iemand waarbij het wel lukt? 19 oktober 2013 aangepast door Loui (K)
satdr Geplaatst: 19 oktober 2013 Geplaatst: 19 oktober 2013 Op ipad zegt ie film laden niet mogelijk Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2013 Op mijn computer is die gewoon te bekijken. Comptabiliteitsprobleem met een player? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
icesat Geplaatst: 19 oktober 2013 Geplaatst: 19 oktober 2013 (aangepast) Ik heb hier een stream die ik blijkbaar niet werkend krijg h.tp://www.youtube.com/watch?v=GKe9cf26jxU Ik heb alles al geprobeerd maar ik ben bang dat deze niet te zien is op mijn DM8000. Is er iemand waarbij het wel lukt? Youtube stream speelt gewoon af met MyTube op mijn dm800se 19 oktober 2013 aangepast door icesat
Loui (K) Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2013 Het gekke is deze stream heeft altijd gewerkt bij mij, ik ben bang dat ze iets veranderd hebben in de stream (codec) sinds een paar weken werkt het niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen