Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een DM800. Nadat ik een update deed via de PLI in het menu, start de DM800 opnieuw op maar doet nu niks meer.

Zie screenshot. Wat moet ik doen?? Ik durf niet zomaar van alles te doen voordat ik niks meer heb.

"If you see this, your Dreambox didn't boot the Linux kernel. Unless you interrupted the boot process, this usually means that your Dreambox doesn't have a valid operating system installed.

Don't worry! It's not a problem. You can just flash a new version and everything will be fine!

Otherwise, you can boot from network or USB.

If you're about to give up, you might get help at the Dream Multimedia Support board!

You can download the current flash content, but please don't expect to be able to flash it back. It's merely a debugging feature.

Geplaatst:

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

http://openpli.org/

Daar rechts onderaan kan je ze downloaden en waar je dan voor kiest dat is de versie van de dag die voor jou nog goed werkte

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Misschien moet je dit even lezen

http://www.***geen-reclame***.com/showthread.php?t=219376

Je hebt een probleem met second stage loader ?

Het is toch geen clone box ?

Heel veel verstand heb ik er niet van ik heb namelijk zelf een vu ultimo ik ben niet echt bekend met pli op dreamboxen,als ik het goed begrijp maak jij gebruik van een clone box...mocht dat zo zijn dan zal je hier niet geholpen worden

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

http://openpli.org/

Daar rechts onderaan kan je ze downloaden en waar je dan voor kiest dat is de versie van de dag die voor jou nog goed werkte

Shit, ik had een andere erin gezet.. alleen nu doet hij niks meer!

komt voort ERROR op het display te staan.

Hoe kan ik opnieuw bij de boot menu komen??

Nou ik hoop niet dat dit een clone is want heb er toen grof veel geld voor betaald, dan ben ik dus mooi opgelicht.

Geplaatst:

Dan zal je even moeten wachten op een reactie van iemand hier met een dreambox,ik ben daar niet echt bekend mee

Geplaatst:

Er zal echt wel iemand reageren met een oplossing ik kan je hierbij niet helpen aangezien ik geen ervaring heb met dreamboxen dus wat ik zeg kan misschien meer schaden dan goed doen,op dit forum word je altijd netjes geholpen

Geplaatst:

Shit, ik had een andere erin gezet.. alleen nu doet hij niks meer!

komt voort ERROR op het display te staan.

Hoe kan ik opnieuw bij de boot menu komen??

Nou ik hoop niet dat dit een clone is want heb er toen grof veel geld voor betaald, dan ben ik dus mooi opgelicht.

wat heb je erin gezet dan????
Geplaatst:

Heb je soms een dreambox800-se?

Volgens de prefix in je topic wel.

Heb je misschien een image voor de oudere dreambox800 erin gezet?

Kun je de naam van de image die je geflasht hebt,welke nu dus niet goed is,hier even posten?

Dan kunnen wij zien of het wel de goede is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...