Ga naar inhoud

Aanschaf Sat.set

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Wie kan mij enkele tips geven i.v.m.<BR>het aanschaffen van ontvanger en een schotel. Wil graag ook alle duitse zenders kunnen bekijken inclusief Premiere.<P>Groeten,<BR>Lesseh <P><BR> smile.gif" border="0

Geplaatst:

Koop een gepatchte Humax 5400z net een 80 of 90cm alu schotel met een dubbele LNB zodat je Astra en Hotbird kan kijken.

Geplaatst:

en waar (in .be) kan men een "een gepatchte Humax 5400z" kopen ... en natuurlijk bijkomend, hoeveel kost deze ongeveer<P>wat is het voorrdeel van deze box tov een Nokia Mediamaster 9200 met overflow?

Geplaatst:

Er is een groep sat-liefhebbers die de 5400 vervloeken, maar er is ook een groep die het een geweldig apparaat vinden. tot die laatste behoor ik. Een 5400(Z) zijn er op vele plaatsen te krijgen. Ikzelf doe nog niet mee aan die nieuwe projecten hoewel ik ze wel getest heb. Mijn ervaring :<P>Hummie 5400(z) en (niet noodzakelijk) Aston Cam (1.05) twee GW kaarten en een GW progger.<BR>In mijn ogen zeer toffe combinatie.<P>Kosten ?<BR>ongeveer fl. 1420,= voor hummie en aston<BR>2x Gw kaart voor elke prijs<BR>en een beetje kennis van de materie<BR>(overal op het net "te koop".<P>Gewelidige machine, maar ook deze heeft zijn problemen, verkies hem wel boven de meeste concurenten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.