Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een week heb ik het probleem dat ik geen Discovery HD via Canaal Digitaal kan kijken.

Ik maak altijd gebruik van Henk's lijst en daar staat Discovery HD er gewoon tussen, dus deze ook in mijn bouquet geplaatst.

Toch krijg ik alleen maar Discovery SD

Geveens die deze zender heeft zijn:

-transponder ID: 3208

-netwerk ID: 3

-Namespace: 15400960

-Freq: 11856000

-Symbolrate: 27500000

-POL: vertical

-FEC: 2/3

Ik heb voor het geval nog eens de lijst via Dreambox edit erbij gehaald en daar zie ik geen tweede Discovery HD van Canaal Digitaal. (alleen van Sky en BskyB)

iemand die weet hoe dit kan?

Geplaatst:

Als je Ned1HD en RTL4HD hebt, moet je DiscoveryHD ook krijgen. Kijk je er niet overheen? 

Anders deze transponder even verwijderen en schoon inscannen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ned 1HD en RTL4 HD komen gewoon binnen.Beide in HD, alleen Dicovery dus niet.

Heb voor de zekerheid Hans lijst nogmaals binnen gehaald maar Discovery die daar als HD wordt aangegeven heeft zelfde waardes als ik nu heb.

Wel viel me op dat als ik de Hans lijst open met Dreamboxedit ik een paar foutmeldingen krijg:

Knipsel_zpsd3129a94.jpg

Wat jij zegt met transponder verwijderen en opnieuw inscannen, zou niet weten hoe ik dat moet doen. :(

Maak gebruik van openpli en heb toendertijd bij het installeren van de nieuwe kop een scan gedaan en toen sindsdien elke keer een nieuwe hans lijst gebruikt om eigen bouquets aan te maken.

Geplaatst:

Bij Openpli is het juist heel gemakkelijk.

Instellingen --> Zenders zoeken --> Handmatig zoeken --> parameters invullen + onderaan invullen: Alleen FTA: NEE

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

OK ,ik dit dus even gedaan en er zijn aardig wat zenders gevonden.

Deze zenders zie ik nu staan bij mijn favorieten als Last Scanned.

IK weet niet of dit de bedoeling is, maar moet ik nu de zenders in deze lijst via Dreambox edit in mijn huidige bouquet zetten?

Geplaatst:

OK ,ik dit dus even gedaan en er zijn aardig wat zenders gevonden.

Deze zenders zie ik nu staan bij mijn favorieten als Last Scanned.

IK weet niet of dit de bedoeling is, maar moet ik nu de zenders in deze lijst via Dreambox edit in mijn huidige bouquet zetten?

Dat kun je doen. 

Wat je nu ziet, is eigenlijk een database. Van daaruit kun je - als je in de zenderlijst op een zender gaat staan - met de menuknop zenders opslaan in een favorietenlijst. 

Ik heb de twee standaardlijsten van OpenPli in gebruik: CanalDigitaal en Favourites.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen