Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 (aangepast) Beste mensen. Op dit moment heb ik internet via een GSM G3 (UMTS) Stick die is aangesloten op de USB poort van mijn laptop. Dit werkt prima. Graag wil ik de CAT5 /RJ45 aansluiting van mijn laptop gebruiken om het internet naar de DSL-in aansluiting (via een CAT5) kabel van mijn router te brengen zodat ik het internet in mijn appartement draadloos via WIFI/WLAN ter beschikking heb of via de 4 x LAN aansluiting. Kan iemand mij op weg helpen of instructies geven of dit mogelijk is en zoja wat de stappen zijn die ik hiervoor moet volgen. Samengevat: ik wil mijn laptop als router gebruiken zodat het www op de CAT5 aansluiting aanwezig is. Bij voorbaat dank. 21 oktober 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb het al voor elkaar. Kwestie van door de netwerk wizzard gaan en aanvinken dat je het internet met een andere computer wil sharen. Via de DSL input van de router werkt het niet maar dat is me al duidelijk. Nu kan ik mijn VU+ aan het www hangen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
muppet Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Denk wel om je data limiet vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
theparasol Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Met een fritzbox kun je de 3g stick ook gebruiken voor je gehele netwerk. Kwestie van aanprikken op de usb poort van de Fritz, instellen en je hele netwerk kan er gebruik van gaan maken.
Johan45 Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik gebruik voor mijn dongel een D-Link Pocket Cloud Router DIR-506L om een wifi netwerkje op te zetten. Vult u rustig aan !!!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 (aangepast) Denk wel om je data limiet Klopt...ik heb 500 GB per dag of per 7 dagen afhankelijk van wat ik betaal. Maar daarna heb ik een flatrate en gaat de snelheid terug naar ISDN snelheid. Dat is snel genoeg voor een bepaalde toepassing die hier niet besproken mag worden.. 23 oktober 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
muppet Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik zeg niks vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Con Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 Klopt...ik heb 500 GB??? per dag of per 7 dagen afhankelijk van wat ik betaal. Maar daarna heb ik een flatrate en gaat de snelheid terug naar ISDN snelheid. Dat is snel genoeg voor een bepaalde toepassing die hier niet besproken mag worden.. Moet dat niet 500MB zijn? Anders wil ik ook dat abonnement. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 Die kamelendrijvers waar hij tegenwoordig vertoeft zijn wel wat over de top maar 500 GB per dag redt je niet eens met een 100/100glasvezel lijn. En per week is het zelfs al aan de royale kant. Ik denk dat Stroombout zich aan het inburgeren is bij de lokale bevolking voor wat betreft opscheppen Of het zijn 500 G(rote) B(ulten) oftewel 500 kamelen (?) 1
Con Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 (aangepast) Die kamelendrijvers waar hij tegenwoordig vertoeft zijn wel wat over de top maar 500 GB per dag redt je niet eens met een 100/100glasvezel lijn. En per week is het zelfs al aan de royale kant. Ik denk dat Stroombout zich aan het inburgeren is bij de lokale bevolking voor wat betreft opscheppen Of het zijn 500 G(rote) B(ulten) oftewel 500 kamelen (?) Ze hebben in Dubai waarschijnlijk een ander SI-eenhedenstelsel en dat haalt hij mogelijk door elkaar . . . Daarom vind ik Sat4all nog steeds leuk, die bijzondere humor . . . 25 oktober 2013 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 25 oktober 2013 Volgens mij schrijven ze daar van rechts naar links, dus wanneer er 1000 staat bedoelen ze .0001 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 25 oktober 2013 Geplaatst: 25 oktober 2013 (aangepast) Het kan ook nog 500GB per 10 jaar zijn wellicht. 25 oktober 2013 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen