Reint Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Hallo Allemaal. Canaldigital heeft Veronica nu op Astra 19.2, 11023 Mhz gezet. Bij het laden/scan slaat mijn Strong deze frequentie over. Overige frequentie geen probleem. (Wat ik trouwens raar vind is, dat frequenties met sterkte: nul, wel opgeslagen worden). Als ik op de Strong in het menu: Upgrade, de frequentie 11023 instel, is de signaalsterkte bijna 100%. Het signaal komt dus wel binnen. Waarom wordt deze frequentie dan bij het scannen overgeslagen? Even nog over de Strong. Het betreft een 6355, met 4000 opslagplaatsen aangesloten op een universele LNB (osc freq 106000) Mijn gevoel denkt dat het met deze combinatie te maken heeft. Groet Rein
paulvr Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik ken de ontvanger niet, mijn excuses dus als wat ik hier zeg niet van toepassing is, maar heb je al eens een zogenaamde PID scan uitgevoerd? speciale interesse: C-Band
Reint Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2013 Hi Paul. Ja dat ook, maar dat geeft ook geen oplossing. Alles werkt perfect maar 11023 Mhz is niet te vinden.
JanD Geplaatst: 8 november 2013 Geplaatst: 8 november 2013 Hier even kijken http://www.sat4all.com/forums/topic/335357-veronica-niet-vinden/page-2?do=findComment&comment=2196444
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen