kjonker1 Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb een film gedownload en ik kan gewoon de mts file afspelen op de VU alleen ik krijg de ondertiteling er niet in. Als ik de zelfde file op vlc afspeel kan ik hem wel afspelen en ook de ondertiteling instellen,hoe doe ik dat ik op de vu zonder VLC Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
edbe Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 is de film gedownload met of zonder SUBS? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
kjonker1 Geplaatst: 21 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2013 is de film gedownload met of zonder SUBS? Met subs anders kon ik de ondertiteling ook niet zien met vlc op mijn pc Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2013 Geplaatst: 21 oktober 2013 films downloaden is een hobby dus het formaat bepalen en analyseren ook de VU+ wil bij MKV containers enkel een audio subkanaal accepteren subtitles / ondertitels zijn er in 2 soorten daar moet men eerst een analyse software gebruiken om te zien welke pas dan kan men aanbevelingen doen The Beat Is Rhythm Club des Belugas
jbbrans Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik ben er inderdaad ook achter gekomen dat de VU+ (in mijn geval een solo2) erg kritisch is met de ondertiteling in mediabestanden. SRT gaat goed, ook ingebakken in MKV's. VOBSUB pakt ie niet. Ik ben bang dat kjonker1 een hele bluray heeft gedownload en het m2ts bestand afspeelt, de ondertiteling zit daar meestal ingebakken in het formaat VOBSUB, dus deze zal de VU+ (nog) niet kunnen laten zien. Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Astra 1, 2, 3 en Hotbird
kjonker1 Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Dat klopt helemaal wat uw daar neer schrijft Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen