natte Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 ontvang je één HD/Canvas HD/VTM HD ? ontvang je 2BE/Vier/Vijf ? ontvang je BVN ? canvas hd en een hd wel play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
natte Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Misschien had ik inderdaad beter kunnen zeggen: "een van de moeilijkste Astra 1 frequenties". Maar ik kan me herinneren dat de signaalsterkte al een beetje te wensen overliet toen die nog niet S2/8PSK was. Ik heb net eens even een vergelijking gedaan met 12207 V en 12246 V van Canalsat. Die komen beide 1dB beter binnen. Het verschil is niet extreem, maar wel aanwezig. Het zijn wel lagere frequenties dan 12722 , daar zal het hem in zitten. Die 12722 S2/8PSK is dus eigenlijk niet meer zo geschikt voor een triple sat. eu beetje chinees voor me play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
natte Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Als je nog een Triplesat hebt dan kan je best contact opnemen met de CDS helpdesk. De kans is héél groot dat ze hem gratis zullen omruilen voor een Triple LNB en een 64cm schotel. Dat werkt stukken beter dan die Triplesat. lijkt me tof ideetje play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
natte Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Beste Eduard07 12722 is helemaal geen vreemde frequentie maar het is de enige transponder op de Astra 19,2 met BVD-S2 8PSK FEC 3/4 en daar is de drempelwaarde nu eenmaal het hoogste van. Bovendien is het ook nog eens een hele hoge frequentie en deze twee zaken samen zorgen er voor dat die bij minder goed weer snel wegvalt. Wil natte niet bij elke regenbui uitval van zenders hebben, dan zal die toch een grotere schotel moeten nemen. Een TripleSat is met de huidige modulaties en geringe foutcontrole gewoon geen goede schotel. Een triple-lnb op een Triax 64 is natuurlijk wel een verbetering maar als je nu echt van alle regenproblemen af wilt zijn, neem dan een Triax 88 met 3 Inverto Black Ultra lnb’s. bij wie kopen wie afstellen+? ben domme belg play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Jean-Claude Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 canvas hd en een hd wel dus 2be, vier en vijf niet. dacht ik al, is weeral een probleem met de TVV transponder 12722 op Astra1. enige remedie : schotel nóg beter africhten, of grotere schotel nemen, of betere LNB's plaatsen. OF TVV buitensmijten en een abbo op CD nemen, die NL zenders tonen toch allemaal hetzelfde als de VL zenders. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Sprietje Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Beste natte Als de schotel slechts 2 maanden geleden door een bedrijf geplaatst is in opdracht van TvVlaanderen, dan zou ik eerst maar eens naar dat bedrijf bellen en zeggen dat je bijna geen zenders meer kunt bekijken. Ik neem aan dat ze de schotel dan toch nog een keer beter komen uitrichten.Doen ze dat niet, dan moet je naar TvVlaanderen bellen en zeggen dat je bijna geen ontvangst meer hebt en dat je verwacht dat dit binnen enkele dagen wordt opgelost, zoniet dat je weigert nog abonnementsgeld te betalen.Als de TripleSat beter wordt uitgericht, moet het beslist beter gaan maar of het helemaal goed gaat komen betwijfel ik.Als zenders als Één, Canvas enz. op de Astra 19,2 en zenders als Eurosport HD, History HD en NGC Wild HD op de Astra 23,5 en ook Engelse zenders regelmatig niet te ontvangen zijn, dan moet je een oplossing eisen bijv. door de huidige TripleSat om te ruilen voor een 64cm-schotel met triple-lnb die TvVlaanderen ook in hun assortiment hebben. Dat zou zonder bijbetalen moeten want voor de TripleSat heb je ook al extra bij moeten betalen.
natte Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 dus 2be, vier en vijf niet. dacht ik al, is weeral een probleem met de TVV transponder 12722 op Astra1. enige remedie : schotel nóg beter africhten, of grotere schotel nemen, of betere LNB's plaatsen. OF TVV buitensmijten en een abbo op CD nemen, die NL zenders tonen toch allemaal hetzelfde als de VL zenders. heb qbonne;ent op cd ;qqr niet op tvv play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
natte Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 Beste natte Als de schotel slechts 2 maanden geleden door een bedrijf geplaatst is in opdracht van TvVlaanderen, dan zou ik eerst maar eens naar dat bedrijf bellen en zeggen dat je bijna geen zenders meer kunt bekijken. Ik neem aan dat ze de schotel dan toch nog een keer beter komen uitrichten. Doen ze dat niet, dan moet je naar TvVlaanderen bellen en zeggen dat je bijna geen ontvangst meer hebt en dat je verwacht dat dit binnen enkele dagen wordt opgelost, zoniet dat je weigert nog abonnementsgeld te betalen. Als de TripleSat beter wordt uitgericht, moet het beslist beter gaan maar of het helemaal goed gaat komen betwijfel ik. Als zenders als Één, Canvas enz. op de Astra 19,2 en zenders als Eurosport HD, History HD en NGC Wild HD op de Astra 23,5 en ook Engelse zenders regelmatig niet te ontvangen zijn, dan moet je een oplossing eisen bijv. door de huidige TripleSat om te ruilen voor een 64cm-schotel met triple-lnb die TvVlaanderen ook in hun assortiment hebben. Dat zou zonder bijbetalen moeten want voor de TripleSat heb je ook al extra bij moeten betalen. heb connectors eens uitgetrokken en decoder zonder stroom gezet. en nu gaat alles terug . rare jongens die van cd. alvast dank iedereen voor toffe opvolging.voor alle duidelijk heb legale cd abonnement via nbu play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen